Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

markøren scroller til høyre av seg selv

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har et problem med minbærebare pc. det er en acer aspire som jeg bruker til litt gaming. jeg bruker et logitech tastatur og mus. jeg har prøvd å plugge ut begge disse. probelmet er at når jeg skriver så går markøren til høyre av seg selv, det samme problemet dukker opp når jeg skal inn i lister med forskjellige valg på maskinen og hvis jeg trykker på ikonene nederst til høyre så får jeg ikke opp noe jeg ser bare at jeg scroller utrolig fort igjennom ikonene. hvis jeg for eksempel får et valg ok, eller avbryt så scroller den i mellom begge to i en sinnsyk fart, så jeg må bare trykke enter og håpe at det blir rett.

hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på kontrollpanel og gjenopprett datamaskinen til ett tidligere tidspunkt. Mulig at det rett og slett er du som har gjort dette. Hvis du ikke har gjort det og du gjenoppretter så skjer det ikke noe særlig med mindre du har tatt å installert noen programmer i det siste dagene. Da vil disse slettes. Filer og dukumenter blir ikke berørt.

Lenke til kommentar

Last ned en keylogger, og keylogg deg selv. Neste gang dette skjer, så sjekker du loggen for å se om det er en eller flere knapper som blir nedtrykt av en eller annen grunn. Jeg ville ha sjekket om det ligger potetgull o.l. under noen av knappene slik at de er stuck osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...