DocJ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg dro på ferie her om da'n og kom igjen 3 dager seinere. Alt starta som normalt og ting gikk fint. Jeg starta Dc++ men så av en eller annen merkelig grunn ble jeg kasta ut av hubbene, jeg så litt nærmere på det her og la merke til at jeg bare delte 20 gb istedet for 130 gb normalt. Jeg gikk inn på mappa der jeg har de delte filene og mappene hadde blitt utrolig mye mindre!! Jeg prøvde f.eks å gå inn på en mappa med en film og da bare låste hele pc'en seg! :o Jeg tenkte at det var bøgg så jeg restarta og det funka ikke så jeg installerte windows på nytt igjen så klikka da helt for pc'en. Det virker som harddiskene her helt daue veit ikke hva jeg skal gjøre er helt desperat nå! Alt jeg har er borte!! Noen som har noen gode råd!! Har en Xp 2400 512 Twinmos Pc 3200 Sapphire 9700 Np En 160 gb Western Digital Special edtion og en Wd 80 gb. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Pain is Temporary, Glory is forever. sier du? hmm Backup makes Pain history, Files are forever. noe i den duren, ehh... kjipt når diskene tryner ja.. Finner bios diskene riktig?, prøvd å se om scandisk finner noen feil? NTFS eller fat32 du kjører? - Thorsan Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Kjører Ntfs og alt er som før med bios og sånt men, har en mistanke om virus her egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå