madura2 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei Noen som kan hjelpe?? har fått nytt lydkort som skal står i pci Express 1.0 eller høyere kompatibel slot. Men har bare en slik slot og den er i bruk av det trådløse nettverkskortet, er det mulig å bruke noen av de andre portene eller må jeg heller kjøpe ett annen lydkort? (se vedlagt bilde av hovedkortet) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Sett den i PCIe_4. Den blå. Edit: Hvis det er den blå du allerede bruker så må du nok bytte lydkort (eller hovedkort). Endret 4. januar 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
madura2 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Hei takk for svar Det var det jeg trodde og har prøvd å sette det inn pcie 4(blå) men det så ikke ut til at maskinen fant noe nytt kort, det kom i hvertfall ikke opp noe melding om ny maskinvare men det er kanskje mulig at jeg må søke det opp? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har selv brukt PCIe-lydkort i PCIe-x16-port så det bør fungere. Får du ikke opp kortet i device manager/enhetsbehandling) heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå