Gå til innhold

Kamptråd, FA-Cup: Arsenal - Tottenham Hotspur

Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Clattenburg for at du nok en gang ødela en kamp for Spurs, forbanna amatør. Burde blitt degradert til conference for lenge siden.

Tror at et sterkt skadepreget Arsenal er bedre enn Spurs ødela mer enn at store, sterke Walker detter teatralsk av en svak skulder fra lille, spinkle Monreal og ikke får tildelt straffe.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Da har du ikke sett så mye av Sagna tydeligvis? Han har alltid vært helt fabelaktig på hodet.

Sett mye av Sagna jeg, men har reagert mer på nettopp det nå i det siste.

Ellers en deilig seier over Spuds, like deilig som alltid å slå dem. :)

Lenke til kommentar

Siden han kom tilbake fra skade har han 4 mål på 5 kamper eller noe slikt. Var også fantastisk forrige sesong.

Fantastisk faktisk. Ikke rart dere ikke vinner trofeer hvis det er der lista ligger.

Hva synes dere om provokasjonen rett foran Spursfansen forresten? Dere bruker jo å hyle som 12 år gamle Bieber-jenter hver gang en motspiller kødder litt med Arsenalfansen. Glem de to idiotene på tribunen som kastet mynter, Spursfansen oppfører seg som regel godt men med den provokasjonen forstår jeg at noen kan reagere på det tidspunktet i kampen.

Lenke til kommentar

Bruker å gjøre det når vi slår dere, eller når dere slår oss. Det er sånn det skal være. Jeg har flere venner som heier på Spurs, men det er ikke noe jeg sier høyt. :)

Samme her ;) du er en likandes kar selv om du er RBK og Arsenalfan!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk faktisk. Ikke rart dere ikke vinner trofeer hvis det er der lista ligger.

Oh please... Bedre enn samtlige Spurs-spillere, bortsett fra den ene stjerne dere hadde, som dere solgte til Real. Scoret hinsides med mål i fravær av en skikkelig spiss, og var en viktig brikke i at vi klarte fjerdeplassen.

Endret av MartinF
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva synes dere om provokasjonen rett foran Spursfansen forresten? Dere bruker jo å hyle som 12 år gamle Bieber-jenter hver gang en motspiller kødder litt med Arsenalfansen. Glem de to idiotene på tribunen som kastet mynter, Spursfansen oppfører seg som regel godt men med den provokasjonen forstår jeg at noen kan reagere på det tidspunktet i kampen.

Jeg synes det er barnslig og unødvendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Oh please... Bedre enn samtlige Spurs-spillere, bortsett fra den ene stjerne dere hadde, som dere solgte til Real.

Hehehe, dere om det. Det er helt greit at Walcott er så overvurdert hos Wenger og Arsenalfansen, dere vinner ingenting så lenge han er en av de første på arket i startelleveren! Over og ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...