Velosiraptor7 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 I natt fikk jeg en episode med pusteproblemer. Jeg måtte trekke inn pusten dypt og det lagde snorkelyder og jeg var redd, mens jeg var i en halvt bevisstløs sovetillstand. Da det var over kom jeg til meg selv og gikk på do og tisset. Jeg var uvanlig trøtt da, selvom jeg hadde sovet i 7 timer. Er dette farlig? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du har snorket og du lurer på om dette er farlig??? Snorking kan føre til at man føler seg uopplagt og sliten, men trur ikke det er noen som har snorket seg ihjel enda. Om snorking er dødsfarlig så ligger jeg statistisk sett veldig dårlig an. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Og i tillegg da jeg sov på benken i går så fikk jeg følelsen av å falle på isen og jeg hoppet i hele kroppen, og det skjedde 2 ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Du har snorket og du lurer på om dette er farlig??? Snorking kan føre til at man føler seg uopplagt og sliten, men trur ikke det er noen som har snorket seg ihjel enda. Om snorking er dødsfarlig så ligger jeg statistisk sett veldig dårlig an. Jeg har aldri snorket, og jeg pleier vanligvis å ta opp på en app på ipaden mens jeg sover. Jeg puster ikke tungt engang. Endret 4. januar 2014 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Og hviss jeg anstrenger hodet og brystet mitt om natta så får jeg kjempesterk søvnparalyse med dunkelyder i ørene, men avogtill er det ikke så lett å la være å anstrenge meg. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du har snorket og du lurer på om dette er farlig??? Tenker han mente pusteproblemene, jeg Hvor gammel er du, Velo? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Røyker du? Kols? Jeg har aldri røyket, og jeg har verken kols eller noe annet i luftveiene som er galt. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Og i tillegg da jeg sov på benken i går så fikk jeg følelsen av å falle på isen og jeg hoppet i hele kroppen, og det skjedde 2 ganger etter hverandre. Det der iallefall veldig vanlig, skjer med meg ca 2 ganger i måneden. Kjenner mange andre det skjer med også, så det skal du ikke bekymre deg for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå