Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg fikk pusteproblemer episode i natt. Årsak?

Velosiraptor7

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg en episode med pusteproblemer. Jeg måtte trekke inn pusten dypt og det lagde snorkelyder og jeg var redd, mens jeg var i en halvt bevisstløs sovetillstand. Da det var over kom jeg til meg selv og gikk på do og tisset. Jeg var uvanlig trøtt da, selvom jeg hadde sovet i 7 timer. Er dette farlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har snorket og du lurer på om dette er farlig??? Snorking kan føre til at man føler seg uopplagt og sliten, men trur ikke det er noen som har snorket seg ihjel enda. Om snorking er dødsfarlig så ligger jeg statistisk sett veldig dårlig an.

Lenke til kommentar

Du har snorket og du lurer på om dette er farlig??? Snorking kan føre til at man føler seg uopplagt og sliten, men trur ikke det er noen som har snorket seg ihjel enda. Om snorking er dødsfarlig så ligger jeg statistisk sett veldig dårlig an.

Jeg har aldri snorket, og jeg pleier vanligvis å ta opp på en app på ipaden mens jeg sover. Jeg puster ikke tungt engang. Endret av Velosiraptor7
Lenke til kommentar

Og i tillegg da jeg sov på benken i går så fikk jeg følelsen av å falle på isen og jeg hoppet i hele kroppen, og det skjedde 2 ganger etter hverandre.

Det der iallefall veldig vanlig, skjer med meg ca 2 ganger i måneden. Kjenner mange andre det skjer med også, så det skal du ikke bekymre deg for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...