Worf Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tenkte jeg skulle inst. (felle inn) en temp føler i det nye tårnet mitt. Dipslayet m/føler er egentlig fra kjøle/frys anlegg (-30<->+75), men drives av 12V! Kan noen hjelpe/guide meg gjennom hvor jeg enklest kan ta 12V ut i fra PSU'n? Ut i fra PSU'n fant jeg en ganske kort 2pin ledning (gul/svart) som jeg tenkte kunne funka, men jeg er helt GRØNN på det feltet! PSU'n er Chieftec HPC-360-202. All hjelp er god hjelp!! :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ta en av de pluggene som brukes til disker, gul er 12V, sort er jord. Lenke til kommentar
Worf Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Gull bra, tusen takk!! "Fant" en kontakt med 2 gule og 2 svarte som kom ut fra PSU'n. Kan jeg bruke 2 av dem?? Alle gule = 12V ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Yep. Det du har funnet er P4 -kontakten. De gule er 12 volt, de sorte er jord. Skal alltid brukes på P4 -systemer. På AMD -systemer kan den brukes til andre goodies. Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 På mitt asus hk kan jeg slippe bruke "p4" kontakten, de har laget en vanlig 4pin kontakt som kan brukes, egentlig smart for de psuene som ikke har p4 kontakten Lenke til kommentar
Worf Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Takker og bukker yummy! En erfaring rikere! Nå gjenstår det bare og se om temp. føleren funker! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå