bigggan Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Var sånn før, det er jeg nesten helt sikker på, men jeg vil gjerne ha det sånn at vi kan se navnet på sitatet når noen siterer noen. Blir mye vanskeligere å finne orginale posten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Var sånn før, det er jeg nesten helt sikker på, men jeg vil gjerne ha det sånn at vi kan se navnet på sitatet når noen siterer noen. Blir mye vanskeligere å finne orginale posten. Det kjem då namn med? I tillegg kan du trykke på pila i sitatboksen, oppe til høgre, så går du rett til innlegget som er sitert. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det kjem då namn med? I tillegg kan du trykke på pila i sitatboksen, oppe til høgre, så går du rett til innlegget som er sitert. Ser heller ikke navn, eller noen pil Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Det kjem då namn med? I tillegg kan du trykke på pila i sitatboksen, oppe til høgre, så går du rett til innlegget som er sitert. Glemte å presisere at det var i artikkler. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser det, men nå er jeg på mobilutgaven da, er dere på pc? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Man blir flyttet til posten som er i sitat(originalen) ser ut til å være hos meg. hardware.no dynamisk skinn her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå