Xarus Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 okey, så siden lille juleaften har jeg hatt noe som kjennes ut som et trykk i hodet. Det kjennes ut som trykket ligger mellom øynene, nese og fram i panna stort sett. Var hos legevakta, og han mente det var bihulebetennelse, noe jeg også trodde. Jeg fikk imacillin og fikk beskjed om at det ville kjenne forbedring etter 2-3 dager.. vell, etter 4 dager på kuren kjenner jeg fortsatt ikke noe forbedring.. så begynner å bli bekymret det kan være noe annet svineri? noen som har hvert borti noe lignende? hvor lenge varte det? ble det bedre? mvh peter Lenke til kommentar
Jettapia Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Heisann! Jeg er veldig godt kjent med bihulebetennelse. For to år siden hadde jeg bihulebetennelse 7 ganger på 3 månder, så har vært igjennom det meste av kurer og "magi" Det kan hende kroppen din ikke reagerer på denne type antibiotika du har fått utdelt. Du burde ta kontakt med lege igjen og høre om det er en annen sort/type antibiotika du kan få mot dette. Symptomene du beskriver er bihulebetennelse. Trykket forsvinner aldri sålenge du har det. For min del har jeg funnet ut at KLACID fungerer. Det er en kur som går på 7 (eller flere dager) å etter 2-3 dager skal det fungere fint og smertene er borte. Lykke til - hilsen Henriette! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 okey henriette, takk for svar! Kan jo legge til at jeg ikke har feber, eller har noe gult eller grønnt slim, litt tett i nesen er jeg, men bruker spray.. drar vell til legen på mandag og hører med han om jeg kan få noe annet:) takk mvh peter Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 fikk skrevet ut rinexin hos legen idag, synes det lettet litt på trykket i hodet (er der fortsatt) men bli liksom litt lettere å være til:) så er det bare å håpe at selve viruset eller hva det nå er, blir borte snart:) mvh peter Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Dessverre er bihulebetennelse en av de betennelser der antibiotika har dårligst virkning. Selv med skikkelige hestekurer vil det ikke være noe hjelp i, og mulighetene for at man må kirurigisk gå inn er til stede. Og dessverre er selv det ikke noen mirakelkur. Siden du merker trykkforskjeller vil det være en mulighet at inngangene til bihulene tetter til. For en god porsjon er dette en permanent tilstand som må kirurgisk rettes på. Så om ikke bedring oppstår, så er det bare å kreve en øre-nese-hals-spesialist. Endret 6. januar 2014 av norskgoy Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Det er ikke alltid bakterier som kriger i bihullene, viss det er en virusinfektsjon vil ikke antibiotika fungere. Du får dy til nasespray, nesehorn fungerer og til tider. Så kanskje du kan prøve det, se om det hjelper. Uansett, god bedring. Endret 7. januar 2014 av WaterMarked Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 takk, har roa seg en del faktisk, men føler meg fortsatt slapp og lite overskudd, trøtt og trykket litt fortsatt.. Er sikkert et virus som du sier, tok for gode tips folkens! mvh peter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå