Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Fjerne seige Drinke reste fra IKEA bord

Anbefalte innlegg

Hei hadde en liten sammenkomst på nyttårsaften, og det ble litt søl av forskjellige drinker på stuebordet mitt fra Ikea. det lureste hadde vært og vasket dette vekk 1.nyttårsdag men det hadde jeg ikke mulighet til.

Prøvde 2. og 3. å få det bort med både såpe og vann, og zalo og vann men det vil ikke bort. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hadde en liten sammenkomst på nyttårsaften, og det ble litt søl av forskjellige drinker på stuebordet mitt fra Ikea. det lureste hadde vært og vasket dette vekk 1.nyttårsdag men det hadde jeg ikke mulighet til.

Prøvde 2. og 3. å få det bort med både såpe og vann, og zalo og vann men det vil ikke bort. Noen som har noen forslag?

Hvilken type overflate snakker vi om her?

Lenke til kommentar

Skurekrem for ovner med keramisk topp tar det meste. En fuktig oppvaskmaskintablett er også temmelig sterke saker. Pass på at du ikke tar lakken på bordet når du er i gang.

Ellers vil jeg tro du kan skrape vekk det verste før du går over med en fuktig klut. En skrape for ovner med keramisk topp er fin, men pass på å hold den stabilt så du ikke plutselig skjærer den ned i bordet.

Lenke til kommentar

Når har bordet blitt rent og fint :)

Tok bare og smørte rikelig med Zalo på bord overflaten også tok jeg en klut med vann etter cirka 2min og vasket det av også tok jeg en ren klut og tørket av bordet. Bordet er ikke seigt lengre og det ble ingen ødeleggelse på lakken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...