Skrueduck Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har så vidt slikket en dame, men husker ikke at det var så veldig godt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Alle smaker forskjellig. Fra forskjellig tid i syklusen. Noen synes også det er greit at de er rene og nyvaskede også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Om det er godt å gi oralsex? Som regel ikke, siden det ikke er for egen nytelse. Men mange liker å tilfredsstille sin partner, og blir til og med tent av det. Anonymous poster hash: 5aa40...ecf 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 4. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2014 Tradisjonell visdom sier at oralsex skal være godt for mottageren, mer enn for utøveren. Geir 12 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Synes du det er godt å motta oralsex? Da er det godt for dama også(å bli slikket). Man skal både gi og få i senga. Endret 4. januar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det kommer nok ann på hvordan damen vedlikeholder stellet og som nevnt over hvor i syklusen hun er. Om man fingrer først er det ofte bedre siden er ikke så våt da og får ikke så mye av smaken i munnen. Det kommer ann på om man bare røsker ned buksa eller har kost litt først da. Endret 4. januar 2014 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du kan få strupekreft av å slikke for mye.. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du kan få strupekreft av å slikke for mye..Det er tull. 3 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du kan få strupekreft av å slikke for mye.. Og du kan miste hendene av å runke for mye... 9 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er tull. Nja, lite sannsynlig. Men helt tull er det ikke. Bare å google "hpv virus cause throat cancer". Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg elsker det, begge veier. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du kan få strupekreft av å slikke for mye.. Nja, lite sannsynlig. Men helt tull er det ikke. Bare å google "hpv virus cause throat cancer". Blir fortsatt tull å si at du kan få det av å slikke "for mye". Du kan risikere å få HPV av å slikke én gang, og du kan risikere å aldri få det, til tross for masse oralsex. Det blir som å si at man kan få HIV av å ligge med for mange. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jenter risikerer hpv av sex også. Mange mannfolk elsker visst å slikke og kan ikke få nok. Eik jeg kjenner sier at typen helst vil hun skal være uvasket. Er nok store forskjeller her. Selv likte jeg ikke så godt å suge før. Liker det nå, men det aller beste er at det gir nytelse til den man har sex med. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Nja, lite sannsynlig. Men helt tull er det ikke. Bare å google "hpv virus cause throat cancer". Det er veldig lite sannsynlig å utvikle kreft av HPV, men det hender jo at noen får det. Ved å drikke og røyke mye kan man øke sjansene for å få det. Det er vel uansett ikke en ting man trenger å bekymre seg for Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er veldig lite sannsynlig å utvikle kreft av HPV, men det hender jo at noen får det. Ved å drikke og røyke mye kan man øke sjansene for å få det. Det er vel uansett ikke en ting man trenger å bekymre seg for Er nok større sjanse for at jenter får og vi må jo regelmessig sjekke for celleforandringer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har så vidt slikket en dame, men husker ikke at det var så veldig godt. Det er driiiitgodt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så lenge jenta er nydusjet å ren så har jeg ikke noe i mot med å gi oral sex. Er allergisk mot lukt nedentil så visst det lukter funky der nede, så står jeg glatt over sexen også, uansett hvor hot jenta måtte være. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Det er ikke egentlig deg det skal være godt for. Når det er sagt har jeg stor giverglede. Synes det er digg å kjenne/høre hvor godt jenta har det og hvor kåt hun er. Jeg også et ganske kraftig vinnerinstinkt og hater å gi meg før orgasmen hennes kommer rullende. Så det blir nok en egoboost for min del også Endret 11. januar 2014 av Capa Barsavi 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg synes vel egentlig oralsex, både gi og få, er hinsides overvurdert, men man trekker vel på skuldrene og gjør sin plikt. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg synes vel egentlig oralsex, både gi og få, er hinsides overvurdert, men man trekker vel på skuldrene og gjør sin plikt. Kan egentlig være enig med deg når det gjelder å få, men for meg er det vell egentlig handlingen i seg selv som tenner, og ikke nødvendigvis den fysiske stimulien. Har hatt et par forhold hvor dama ikke har vært gira på det, så da har det alltid vært ekstra digg når de faktisk gjør det. Det er ikke sikkert at alle vil ha det de ikke kan få, men det vil hvertfall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg