indahla Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Finnes det en guide for hvordan jeg får til teksting på filmer og serier i XBMC? Jeg får åpnet plugin og lastet ned teksten (ser det ut til) men det kommer ikke noe tekst i bildet. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hei Har du også skrudd det på, er vel 2 plasser tror jeg du må gjør det, usikker om den andre plassen der er kun vist filmen har tekst i filen. Her er to bilder som viser: http://bildr.no/image/Ukcybzlv.jpeg http://bildr.no/image/OWUvcVFS.jpeg Edit: Når du instalerer XBMC så må man etter det jeg husker laste ned plugin første gang, men regner med du har gjort det som du nevner. Endret 4. januar 2014 av NorTrek Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Takk for svar! Har du mulighet til å legge ut bildene med høyere oppløsning? Klarer ikke se hva det står.. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei, er på besøk så har ikke mulighet for og legge ut bedre, tok dem fra mobilen på skjermen så dem er veldig dårlige. Vi har ikke problemer med og se hva det står, prøv og last bildet ned på pc`n din og se dem fra der. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kjenner ikke til XBMC, men både winamp og media player classic, laster inn tekst automatisk, om teksten er i riktig filformat, og har samme navn som filmen (f.eks Film.avi og Film.srt). Mulig dette kreves på XBMC også?? Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Man kan også browse vist man laster ned en tekstfil, samt at den vil vise under bilde nr 2 tar jeg ikke feil om man har en tekstfil sammen med filmen som du nevner. Det gode med XBMC er at den også har en plugin som man kan laste enkelt ned tekst til fleste filmer og serier veldig lett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Det gode med XBMC er at den også har en plugin som man kan laste enkelt ned tekst til fleste filmer og serier veldig lett. Det er en "veiledning" eller forklaring på hvordan denne delen fungerer jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Man trykker på tekst knappen nedi bunnen under filmen og velger download, så skal det komme opp tekster til akkurat den filmen så man kan bare trykke på så lastes den ned og starter. Sånn virke det her hos meg på XBMC Windows. Som du ser på det første bilde mitt så står det "Download" og enable under. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har forsøkt å åpne bildene via PC'en men de er like små.. Uansett, når jeg klikker på ikonet for teksting kommer jeg rett til listen for tilgjengelige tekster. Jeg har ikke to valg som deg. Når jeg så har lastet ned en tekst er det fortsatt ikke flere "valg" på knappen. Jeg kommer rett til listen hver gang. Det andre bildet klarer jeg ikke å se hva skal vise eller hvilken meny det er. Kanskje løsningen ligger der.. Håper du kan ordne noen bedre bilder. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Noe galt med og vise bilder hos deg, for bildene er over 3k oppløsning her hos meg når jeg ser dem fra den linken, husk og trykk en ekstra gang på dem så blir dem større. Bruker du en ny versjon av XBMC ? Jeg kjøre på den monthly builden som skal ver ok. V13, Gotham, ikke v 12 Frodo. Prøv og oppgrader, eller reinstaler den. http://mirrors.xbmc.org/snapshots/win32/ Har satt den opp hos flere og ingen har problem med den. Kan du prøve den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå