sicios Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har nå hatt dette skermkortet i 1,5 år. Men viften har begynt å bråke veldig mye når jeg spiller, dette fører også til at fps går ned ganske mye. Gjorde litt research og fant ut av at dette oftest skyldes støv. Tok skjermkortet ut, og den var full av støv kan du si.. Men problemet er det av luft på boks gjorde ikke susen, den fjerner ikke støvet. Noen måte å få fjernet dette støvet på? Og ja er 100% på at det er skjermkortet sin vifte som bråker. Da de andre viftene er blitt renset opptil flere ganger. Og jeg har sjekket dem. Link til dette skjermkortet: http://www.amd.com/uk/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-5000/hd-5770/Pages/ati-radeon-hd-5770-overview.aspx#1 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Fant en ballpumpe, den gjorde jobben sin. Nå spiller jeg dayz uten det plagsomme bråket. + fps er stabile og ikke synker Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Lett å skru av vifta...støvet sitter i kladder nedi kjøleribbene. Mitt 5770 ble som nytt etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå