Malmern Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hei,gikk på videregående i 2005 - 2007 og skulle gjerne hatt tak i karakterene fra den tida,noen som aner hvor jeg kan finne den informasjonen,er jeg nødt til å kontakte skolen eller finnes de på nett?Edit: Gikk inn på samordnaopptak.no og der sto det følgende:Ingen vitnemål funnetDet skal sies at jeg strøyk på ett par fag,men de har jeg tatt opp senere som privatist,glemte dog å sende karakterutskrift til den gamle skolen etter endt eksam så fikk strengt tatt aldri noe vitnemål.Bottom line;er jeg (unnskyld språket) fucked,eller tar skolen vare på karakterer i mange år etter endt skolegang?Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har planlagt å studere i utlandet i løpet av året og da må jeg vel strengt tatt ha vitnemål tilgjengelig. Endret 4. januar 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg tipper at det kommer til å ordne seg. Kontakt skolen. Og sånn generelt ligger de fleste nyere vitnemål fra VGS i Nasjonal vitnemålsdatabase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå