janerrn Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei! Har funnet en rar gjenstand ettersom jeg gikk igjennom noe rot, og ble veldig nysgjerrig på hva det kan være. Det er en firkanta sak med hull i topp/bunn og tvers imellom, hullet i toppen har gjenger og bunn er formet så det ser ut som den har vært festet til noe ovalt. På den står det merket GEO patent, noe mer informasjon enn dette finner jeg ikke. Har lett overalt på nettet, men finner ikke ut av hva dette er for noe. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Anbefaler deg å reise til Las Vegas hvor Gold and Silver Pawn Shop holder til. Lenke til kommentar
janerrn Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Lite sannsynlig, fortsatt nysgjerrig på hva det kan være for noe! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Ser ut som noe fra et stempel for å stemple dokumenter ( men kan jo ta feil). Ser at det står GEO patent på den. Gogglet det men fant ingenting. Endret 12. januar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Lite sannsynlig, fortsatt nysgjerrig på hva det kan være for noe! Du kan jo legge ferien til Las Vegas neste gang. Kanskje du kommer på TV som den første nordmannen noensinne i serien Pawn Stars. Lenke til kommentar
Alekto Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ser ut som den er for å koble sammen rør eller andre typer elementer. Det er gjenger for et mutter til å stramme koblingen og antageligvis eksisterte den en annen del som skal sitte på andre siden. Men jeg har ingen anelse om hva den delen heter. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Enig med Alekto, ser ut til å mangle et motstykke. Eksempelvis: http://27937.tr.all.biz/no/hydrauliske-rorskjoter-av-metall-g135783 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå