slaraffen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 skal hjelpe en som har en del problemer med maskin sin.. Han har NTSF formattert disken, Jeg skal sette den opp som FAT 32. Kan jo ikke bruke fdisk etc på NTSF.. Hva gjør jeg for å formattere den ???? På forhånd takk !! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Klassisk spørsmål. Bruk XP / Win2000 CD installasjonsprogram. Eller hvis du absolutt skal gjøre ting fra DOS, bruk fdisk til å fjerne partisjonen og lag en ny. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Trode ikke jeg fikk andre valg enn NTFS om jeg kun brukte 2000 installasjons CD jeg. Har som regel formattert og partisjonert vha win98 oppstartsdiskett for å kunne velge FAT. Er ikke så dreven så det er kanskje en tungvint måte å gjøre det på Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Da har du nok trodd feil. Bare titt her: http://www.windowsreinstall.com/install/wi...llw2k/page2.htm Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Takker og bukker så mye for hjelpen,, Har vist ganske så mye å lære.. Men det kommer vel litt etter litt :-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 www.windows.no har en grei guide for det ultimate verktøyet fdisk (fåes på www.bootdisk.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå