Nilsen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Årets første helgekonkurranse er åpen.Konkurranse: Vinn et kraftfullt lydsystem Lenke til kommentar
Populært innlegg JonasPB Skrevet 4. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2014 Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen 15 Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen Enig i den :-) Er veldig tungvint den løsningen som brukes nå... :-) Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen Enig i den :-) Er veldig tungvint den løsningen som brukes nå... :-) Ingen av dere to som er kjent med autofill? Det er vel en funksjon man finner i 100% av nettlesere. Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Godt kjent med autofill, men det fungerer ikke i adressefeltet. For en som bor i bibelbeltet på vestlandskysten med derav mange stavelser i gatenavnet bruker jeg gjerne lenger tid på å fylle ut disse feltene enn hva jeg gjør på å finne svarene i konkurransen Dette er jo helt åpenbart høyt på lista over first-world problems, men ettersom hverken vi eller TEK-gjengen er umiddelbart i stand til å sørge for hverken verdensfred eller mindre ventetid på legekontoret så får vi heller komme med innspill der vi kan, og kanskje med litt flaks klarer vi å få til en smidigere løsning 7 Lenke til kommentar
selx Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen Helt enig Hadde vært mye bedre 1 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er vell lett å bare gå kjøpe det anlegget Ser ikke noe mere vinne sjanse en det som står under denne linja. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det støtter AirPlay men ikke Bluetooth.. ? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Passer en fattig student som akkurat har fått sin første bil ranet og ødelagt + null i forsikring Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 uhm, jeg er sikkert blind. Men hvem vant forresten? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja, har selv lett etter vinnernavnet som aldri ble oppgitt. At konkurransen ble avsluttet trenger ikke bety at vinneren er trukket. Mulig vinneren vil holde navnet hemmelig, men da burde det vært bemerket. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen Hei! Det er sett i alle fall, så skal jeg viderebringe ønsket til teknisk avdeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå