dimiles Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan få bort N Netcom GSM på mobilen min. Står som en slags logo foran mitt fete bakgrunnsbilde. Jeg går inn på instillinger og der står det operatørlogo, men det er ikke mulighet til å skru den av eller på. Har en Nokia 3100. Takk for all hjelp. Mvh Jens. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan få bort N Netcom GSM på mobilen min. Står som en slags logo foran mitt fete bakgrunnsbilde. Jeg går inn på instillinger og der står det operatørlogo, men det er ikke mulighet til å skru den av eller på. Har en Nokia 3100. Takk for all hjelp. Mvh Jens. Send LOGO BLANK til 1999. Tror det hjelper... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Fikk svar: "Elementet BLANK finnes ikke." Noen andre? :-) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skriv LOGO BLANK til 1961 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Skriv LOGO BLANK til 1961 Tusen takk. Det var fint. :smile: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 alltid hyggelig å være til hjelp :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hvor dyrt er dette da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Betaler dere for å få en blank logo? Er jo bare å laste ned en blank logo fra internett! Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Betaler dere for å få en blank logo? Er jo bare å laste ned en blank logo fra internett! Fra hvor? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hvor dyrt er dette da? Er vel en skarve tier det er snakk om tenker jeg... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja. Fant ut det jeg og.. Samma det.. Nå ser bakgrunnsbildet mitt mye bedre ut :smile: En tier er ikke all verdens uansett. Takk flodhest :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 blank logo - funker til de fleste nokia tlf.. http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Betaler dere for å få en blank logo? Er jo bare å laste ned en blank logo fra internett! Fra hvor? Tror denne skal funke: http://www.unlock.no/software/wap/blank-logo.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå