Niqābninja Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Bare jeg som elsker analsex? Kanskje ikke helt relevant i vaginaguiden. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hehe, sorry! Tenkte det hadde vært gøy å høre hva de andre jentene her synes om det : ) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Fleire gutar på forumet som òg likar det. Ei av lekevenninnene mine digger det. Men ved nærmere ettertanke hører kanskje ikke det under Vaginaguiden... Vel, det får noen andre ta stilling til, gjerne bakfra. Hvorfor ikke hun andre? Hehe var ikke meningen å spore av altså Ble bare nysgjerrig på de andre jentene! Endret 30. januar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Av og til lurer jeg på om jeg skal prøve strap-on på kjæresten, fordi det ER sjukt digg å bli pult baki der, og rumpa er jo lik på både gutter og jenter, etter det jeg har hørt iallfall? Ei av lekevenninnene mine digger det. Men ved nærmere ettertanke hører kanskje ikke det under Vaginaguiden... Vel, det får noen andre ta stilling til, gjerne bakfra. Hvorfor ikke hun andre? Hehe var ikke meningen å spore av altså Ble bare nysgjerrig på de andre jentene! Tja, bildet er vel litt nyansert, men det er flere som liker det. Ene "er med på alt som ikke er vondt" og finner mye glede i analsex. Snelle nr 2... Tja, hun er også glad i analsex, Ei anna fortalte her om dagen at hun såvidt hadde begynt å eksperimentere analt med en lekekamerat. Andre jenter igjen har det egentlig bare ikke dukka naturlig opp som et tema. Jeg kan godt sette pris på analsex, det er bare ikke noe jeg er voldsomt fiksert på. Derfor har det vel bare blitt til at det er et tema som eksisterer med noen, men ikke med alle de jeg treffer sporadisk i alle fall Var det et forståelig svar? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hehe, sorry! Tenkte det hadde vært gøy å høre hva de andre jentene her synes om det : ) Det er litt off-topic. Hovedtanken er vel å bli kjent med seg selv og hva slags muligheter som finnes for orgasme. Sånn sett er sex også litt på sidelinjen, men greit nok og interessant også såklart. Når det gjelder analsex, så burde vi vel nesten heller starte en sexguide, for det hører ikke helt under vaginaguiden Jeg stiller meg vel egentlig helt åpen til det. Har aldri hatt noen ekstremt bra opplevelser, men kan godt prøve det mer. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 jeg er vertfall veldig for analsex.. har faktisk og spruta (vaginalt selvfølgelig) mens jeg kun ble tatt i analen, utrolig stilig.. å orgasmene er så sykt intense og kommer utrolig fort! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Da får man se på det som et luksusproblem Vel, det var jo litt småkjipt for meg Kan hennes sinnsyke muskler nedentil komme av at hun hadde født før? (jeg har sammenlignet med andre før, og greid å presse meg inn uansett) Prøvde med en finger bare for nysgjerrighetskyld, var ikke tale om at noe kom seg inn der. Endret 29. januar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Her er oppfølgeren til denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564909 Hehe, sorry! Tenkte det hadde vært gøy å høre hva de andre jentene her synes om det : ) Kan lage en analguide Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Her er oppfølgeren til denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564909 Hehe, sorry! Tenkte det hadde vært gøy å høre hva de andre jentene her synes om det : ) Kan lage en analguide Fint med ulike guider Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) nvm jeg fant ut av det Endret 12. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor ble det plutselig helt stille her etter uker med full aktivitet? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor ble det plutselig helt stille her etter uker med full aktivitet? Fordi du ikke har noe nytt å bidra med? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hvorfor ble det plutselig helt stille her etter uker med full aktivitet? Fordi du ikke har noe nytt å bidra med? Jeg bumpa egentlig tråden slik den kunne bli aktiv igjen Endret 10. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hmm er ikke så mye å si egentlig. kondom suger da. Glad jeg starta på pillene for noen måneder siden men kondomen må uansett på siden det hindrer kjønnssykdom! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hmm er ikke så mye å si egentlig. kondom suger da. Glad jeg starta på pillene for noen måneder siden men kondomen må uansett på siden det hindrer kjønnssykdom! Godt å ha deg tilbake, har savnet deg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 ææ takk. har vært her hele tiden jeg, bare ikke like aktiv. Men ey, holde seg til topic da Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Med en partner man er kjent med, hopper man glatt over kondom hvis man vet begge er friske. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Det er en guide. Om noen har forslag til hva som burde utdypes eller tas med, så si fra. Kan godt bearbeide den mer. Tanken er vel at det skal være mest om vagina (og ulike typer orgasme) mer enn at det skal være om samleie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hmm er ikke så mye å si egentlig. kondom suger da. Glad jeg starta på pillene for noen måneder siden men kondomen må uansett på siden det hindrer kjønnssykdom! Jeg vet om 2 par som har blitt gravid selv om de brukte p-piller. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Folk har blitt gravid med spiral etc også, men nå er dere utenfor tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg