Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaguiden, den nye og forbedrede

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det før du får vaginal orgasme? (når han tar deg i misjonæren)

Hadde du sperrer når det gjaldt klitorisorgasme også?

Jeg har alltid kunnet få vaginal orgasme. Det har alltid hjulpet hvis jeg har ridd, men etter å ha hatt meg med en som har en relativt stor penis så har jeg fått det i misjonæren også. Har vel hjulpet at jeg alltid har vært ganske trygg på det. Også hjelper det veldig hvis han snakker til meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Tvillingsjel - veldig bra initativ og god start på en tråd som jeg tror bør bli sticky etterhvert! :D

Veldig bra at kvinner kan finne informasjon som sine egne "Lady parts" (ref Big Bang Theory) ikke minst at menn kan lese å bli med å diskutere også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ang pkt 5.4 så tror jeg faktisk jeg tør påstå at alle kvinner kan det, og det ikke trengs opplæring. Jeg traff på en kar som lærte meg en teknikk som visstnok skulle fungere på alle, og prøvde den på en eks, vi hadde hatt sex i to år, og hun hadde aldri opplevd det. Jeg prøvde denne teknikken uten og si ifra, og visst pokker fungerte den. Har etter dette funka på samtlige damer jeg har prøvd den på.

Lenke til kommentar

Siste samboeren min mener jeg sa hun oppdaga sin femtende eller sekstende type orgasme. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva hun mente med det, annet enn at hun tydeligvis hadde forskjellige typer orgasme. Heldig snelle da, kunne komme 10-15 ganger før jeg kom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siste samboeren min mener jeg sa hun oppdaga sin femtende eller sekstende type orgasme. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva hun mente med det, annet enn at hun tydeligvis hadde forskjellige typer orgasme. Heldig snelle da, kunne komme 10-15 ganger før jeg kom.

omg, det må være magisk. For begge også, ikke helt feil at dama har det godt og står i

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar

På samme måte som det finnes penispumpe finnes det også vaginapumper. Enten en stor kopp som dekker hele stasen, eller litt mindre varianter som kun dekker klitorisen.

Tanken bak er å stimulere blodgjennomstrømningen og dermed øke følsomheten. "Mer blod i bolla" som jeg har hørt det beskrevet som. ;)

Fant det ikke i guiden, tenkte det kunne være kjekt å ha med.

Anonymous poster hash: 26901...803
Lenke til kommentar

Vel, mine erfaringer bygget på jentebesøk som har prøvd den er igrunn ganske entydige. Den er relativt stor, og den lager ganske mye lyd. Så den er vel ikke noe og kose seg med hvis man har mor i naborommet. Med litt kreative stillinger er det heller ikke umulig og ha sex samtidig som dama bruker denne. Og den gir gode resultat gang på gang, for de aller fleste så er den faktisk for kraftig på max, men den har ennå tilgode og ikke få besøket til og komme, ofte mange mange ganger på rad og. Personlig som gutt synes jeg det er helt awsome når jenta ligger og vrir seg i velbehag. Var ei som blei sur på meg fordi hu ikke fikk låne den med hjem. Sier vel noe om hvor effektiv den er :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...