Ehmys Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei. Jeg la ut en tråd tidligere om dårlig bildekvalitet. Det ble noe bedre, og jeg var fornøyd. Menn brått nå i det siste, så har jeg ikke fått inn noe signaler. Verken TV eller radio. Noen her inne som muligens vet hva problemet kan være? Da jeg satt opp antenna til TV'n, så ble ledningen veldig lang. Kan det være en faktor som spiller inn? Jeg bruker ikke dekoder, men en CAM modul. Og denne antenna http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/antenne-og-parabol/TRIAX107320/triax-antenne-k21-69-tv-og-radio TV'n er en Grundig Vision 6 46 tommer. Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Peker antenna mot nærmeste sender? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Trenger antenna 5V-tilførsel? Lenke til kommentar
Ehmys Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Er noe usikker på det. Den skal få den strømmen den trenger igjennom TV'n. Jeg har prøvd å koble til den forsterkeren som fulgte med antenna. Det utgjorde ingen forskjell... Lenke til kommentar
Ehmys Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg har 2 av disse antennene stående ved siden av hverandre. Kan den ene forstyrre den andre? Fordi de andre TV'ene huset fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Funker den andre antenna på TVen? Funker den første antenna på den andre TVen? Lenke til kommentar
Ehmys Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Den første antenna på den andre TV'n fungerer ja Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ville dobbeltsjekka at koblingene til antennekabelen både i antenna og i pluggen er OK. Hvor lang er kabelen? Lenke til kommentar
Ehmys Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Alle koblinger er som de skal være. Jeg tror at kabelen er litt over 20 m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå