Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Greit med kunnskap og forberedelser, men samtidig er det da ikke ekkelt at man blør når man har samleie første gangen og det er ikke ekkelt en gang i måneden heller. Vet at mange ikke vil ha sex når de har mensen, både jenter og gutter. Selv har jeg aldri sett problemet med det, har brukt å bli mer kåt også jeg i de periodene. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det BØR ikke være ekkelt med en liten skvett blod første gangen, det er tross alt sånn jentene funker, men jeg tror denne jenta ubevisst aner at denne gutten ikke er så moden som hun egentlig tror.At damene kan bli mer kåte i de hormonelle periodene, DET hersker det vel liten tvil om. Et trivelig minne fra første forholdet mitt vitner om det, det var bare å erkjenne sitt ansvar som mannen i forholdet, "enjoy the ride" og akseptere å bli litt rød på kjeppen... 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tror også at han vil være beæret over å være din første! Legg ett håndkle dobbelt under hoftene så går det ikke ut over sengetøy heller om det skulle blø litt. Gjelder bare å være forsiktig i starten, sørge for å ha godt nok forspill slik at du er klar nok til å motta han, sørg for at han gir deg nok tid til å motta han også. Men om man ønsker å sprekke jomfruhinnen selv så vil jeg nok anbefale å prøve det selv først med en dildo, vibrator eller lignende. Dette er ikke farlig, selv om det kan fjøre vondt, tross alt så har jenter opplevd dette siden tidenes begynnelse. Ellers så kan det hende at fastlegen kan bistå med inngrep, det hender de er faglig trengt og sertifisert til diverse små kirurgisk inngrep. Ellers så kan hen/henne henvise til en Gynekolog eller Urolog som kan utføre inngrepet. Men spør deg selv om hva du vil synes selv om 10-20-30 år frem i tid om hvordan du mistet jomrudommen din, hva vil du da mene. Kan du stå for "metoden" da, så gjennomfør det. Lenke til kommentar
Anonymmmmm Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Tror også at han vil være beæret over å være din første! Legg ett håndkle dobbelt under hoftene så går det ikke ut over sengetøy heller om det skulle blø litt. Gjelder bare å være forsiktig i starten, sørge for å ha godt nok forspill slik at du er klar nok til å motta han, sørg for at han gir deg nok tid til å motta han også. Men om man ønsker å sprekke jomfruhinnen selv så vil jeg nok anbefale å prøve det selv først med en dildo, vibrator eller lignende. Dette er ikke farlig, selv om det kan fjøre vondt, tross alt så har jenter opplevd dette siden tidenes begynnelse. Ellers så kan det hende at fastlegen kan bistå med inngrep, det hender de er faglig trengt og sertifisert til diverse små kirurgisk inngrep. Ellers så kan hen/henne henvise til en Gynekolog eller Urolog som kan utføre inngrepet. Men spør deg selv om hva du vil synes selv om 10-20-30 år frem i tid om hvordan du mistet jomrudommen din, hva vil du da mene. Kan du stå for "metoden" da, så gjennomfør det. Tusen takk! Jeg kommer ikke til å angre om mange år hvis jeg går til gynekolog, men skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Skal gynekologen ta jomfruhinna? Det hadde jeg syntes var veldig kleint. Vent til du finner en mer moden fyr, en som setter pris på at du gir deg til ham som din første 2 Lenke til kommentar
Anonymmmmm Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Skal gynekologen ta jomfruhinna? Det hadde jeg syntes var veldig kleint. Vent til du finner en mer moden fyr, en som setter pris på at du gir deg til ham som din første Jeg har som sagt ikke snakket med han om det og jeg vil ikke ta den pg.a sex. Det er fordi jeg ikke klarer bruke tampong og det er stress om sommeren og når jeg er i syden. Har flere ganger tatt utsettnings tabeletter noe som ikke er bra for den regelmessige menstrasjonen. Men det er ikke kleint at gynekologen tar den? De er jo vandt med å se de delene og holde på med det. Det er jo jobben deres. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde syntes det var veldig kleint og ikke noe spesielt i det hele tatt. Jeg mistet mensen ved bruk av p-piller, mange som gjør det. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde syntes det var veldig kleint og ikke noe spesielt i det hele tatt. Jeg mistet mensen ved bruk av p-piller, mange som gjør det. Det er jo ikke kleint at en gynekolog tar jomfruhinna så lenge det er en dame. De har en jomfruhinne selv og jobber med det. Det er en del av deres hverdag. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 De jobber med å ta jomfruhinner? :O Trodde det var andre ting de jobbet medd er nede, se etter celleforandringer etc... Jeg hadde i alle fall syntes at det var kleint, men så har jeg aldri likt å skreve for en gynekolog heller da... Hadde heller ikke følt det var en særlig kul historie å fortelle om første gangen senere. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 De jobber med å ta jomfruhinner? :O Trodde det var andre ting de jobbet medd er nede, se etter celleforandringer etc... Jeg hadde i alle fall syntes at det var kleint, men så har jeg aldri likt å skreve for en gynekolog heller da... Hadde heller ikke følt det var en særlig kul historie å fortelle om første gangen senere. Nei, men du fårstår hva jeg mener. La jenta gjøre hva hun vil og det er ikke vanlig å fortelle hvem som helst hvordan jomfruhinna deres forsvant. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tenkte at hun må leve medd et selv senere og at det er vel verdt å tenke seg om. Dersom hun har tenkt seg om og hun absolutt vil så får hun gjøre som hun vil. Det endrer ikke på det faktum at han fyren virker som en umoden guttehvalp som muligens bare vil bruke henne for egen nytelse. Min gikk på en tampong og det var sykt vondt. Skulle heller sett den gå med en jeg var i forhold med, føles litt kjipt at en tampong tok den. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 De har ikke snakket om sex enda. Noe som vil si at de ikke er kommet så langt i forholdet enda. Hun vil nok snakke med han før hun gjør noe som helst tenker jeg! Lenke til kommentar
Anonymmmmm Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 De har ikke snakket om sex enda. Noe som vil si at de ikke er kommet så langt i forholdet enda. Hun vil nok snakke med han før hun gjør noe som helst tenker jeg! Det stemmer på prikken! Eller jeg vet ikke om jeg skal ha sex med han. Vi er ikke sammen enda, men om vi en gang blir det. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kanskje det dukker opp en annen etterhvert da. Jaja. Gjør som du vil, men tenk nøye gjennom det. Lene Marie mener visst du skal kjøre på. Jeg forklarte min historie og prøver å få deg til å tenke, er ikke for å være drittsekk. For all del altså: dit liv, du trenger ikke å be om tillatelse. Lykke til. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kanskje det dukker opp en annen etterhvert da. Jaja. Gjør som du vil, men tenk nøye gjennom det. Lene Marie mener visst du skal kjøre på. Jeg forklarte min historie og prøver å få deg til å tenke, er ikke for å være drittsekk. For all del altså: dit liv, du trenger ikke å be om tillatelse. Lykke til. Jeg mener hun skal gøre det hun vil. Når hun kommer til det tidspunktet hvor de snakker om å ha sex så snakker hun med han og gjør hva hun føler selv! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Les det jeg skrev. Jeg skriver at det er hennes liv, altså gjør hun som hun vil. Det kan ikke være foebudt å få folk til å stoppe og tenke. Nå er jeg ferdig med å diskutere i denne tråden. Har ikke noe mer å si. Men altså: hun gjør som hun vil. Man må selv leve med egne valg. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Les det jeg skrev. Jeg skriver at det er hennes liv, altså gjør hun som hun vil. Det kan ikke være foebudt å få folk til å stoppe og tenke. Nå er jeg ferdig med å diskutere i denne tråden. Har ikke noe mer å si. Men altså: hun gjør som hun vil. Man må selv leve med egne valg. Jeg sa jo bare at du missforstod meg! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Haha ja, jeg tror også det. Vi er visst enige Sorry! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde ikke vondt første gangen, hadde ikke vondt når jeg brukte tamponger de første gangene, hadde ikke vondt når jeg ridde på hest..Men så har jeg heller ikke kraftige menssmerter, kollosale blødninger, og når jeg hopper over placebo på P-pille-brettet (noe jeg gjør hele tiden så jeg har vel bare mensen 3-4 ganger i året) så blør jeg ikke i mange mnd etterpå slik som enkelte gjør.. Har også hørt skrekkhistorier om ei uke med diarè, svettetukter og heftige humørsvigninger men aldri sett noe til det. Poenget mitt er at dette er forskjellig for alle, men det er de som har den vondeste debuten og den verste rød-uka sør for nordkapp du hører om. Nå har jeg neppe alle kvinners drømme vagina heller, så oddsen er stor for at du ikke får vondt, og at du ikke blør i det hele tatt.Ikke vær nervøs for sånne ting.Ikke la at pjattet om hinner og møydom og kleine gutlarver skremme deg. Det er for de færreste at det er så jævelig vondt og masser av blod.Personlig aner jeg ikke hvor det blei av min, og hvor den forsvant på veien, og ikke bryr jeg meg heller. SÅ spesielt kan det da umulig være.Stikk til gynekolog hvis du føler det er det beste. Du er fremdeles å regne som jomfru fram til du ligger med en gutt. (Evt kvinne) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg