Gå til innhold

Helgetur Europa til våren

Anbefalte innlegg

Føles for rart å ikke ha noen virkelig konkrete reiseplaner så jeg må planlegge litt føler jeg. Ute etter en helgetur i Europa utpå våren, når det begynner å bli litt varmere og triveligere ute. Har tidligere vært i London, København, Amsterdam, Berlin og Riga så ønsker noe nytt noe. Dublin og Praha er ting som har ramlet inn i skallen min som alternativ uten at jeg vet hvordan.

Eneste spesifikke krav jeg har er å fly med Star Alliance og bo på Club Carlson-properties, begge for å utnytte status. Sistnevnte skal helst ikke være blant de absolutt dyreste, men kan være villig til å bruke opp mot 1000-lappen pr natt. Utreise torsdag kveld eller fredag morgen, hjem søndag.

Ønsker at det skal være ting å se, at det er greit å komme seg rundt. Muligheter for godt øl er også pluss, men sikter ikke på maks party og flatfyll

Ikke avgjort om jeg reiser alene eller med en kamerat enda.

Hva har folket av tips, forslag og erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tips eller noe å komme med, men jeg er på utkikk etter akkurat det samme selv.

Eneste ordentlig storby i Europa jeg har vært i er i london, som jeg forøvrig anbefaler, men der har du allerede vært så det vet du vel om er bra eller ei :-)

Ellers kikker jeg på priser til Roma, og tenker å ta en weekend (alene) der i nær framtid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dublin er et godt alternativ. Ikke så stor, så dersom du bor i sentrum har du alt innenfor gangavstand. Hyggelige folk, greie priser på det meste, og engelsk språk er relativt utbredt ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...