koots Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Føles for rart å ikke ha noen virkelig konkrete reiseplaner så jeg må planlegge litt føler jeg. Ute etter en helgetur i Europa utpå våren, når det begynner å bli litt varmere og triveligere ute. Har tidligere vært i London, København, Amsterdam, Berlin og Riga så ønsker noe nytt noe. Dublin og Praha er ting som har ramlet inn i skallen min som alternativ uten at jeg vet hvordan. Eneste spesifikke krav jeg har er å fly med Star Alliance og bo på Club Carlson-properties, begge for å utnytte status. Sistnevnte skal helst ikke være blant de absolutt dyreste, men kan være villig til å bruke opp mot 1000-lappen pr natt. Utreise torsdag kveld eller fredag morgen, hjem søndag. Ønsker at det skal være ting å se, at det er greit å komme seg rundt. Muligheter for godt øl er også pluss, men sikter ikke på maks party og flatfyll Ikke avgjort om jeg reiser alene eller med en kamerat enda. Hva har folket av tips, forslag og erfaringer. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ingen tips eller noe å komme med, men jeg er på utkikk etter akkurat det samme selv. Eneste ordentlig storby i Europa jeg har vært i er i london, som jeg forøvrig anbefaler, men der har du allerede vært så det vet du vel om er bra eller ei :-) Ellers kikker jeg på priser til Roma, og tenker å ta en weekend (alene) der i nær framtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nice, Barcelona, Munchen, Wien er fine steder, Dublin er også et godt alternativ. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Palma er også et godt alternativ med tidlig vår. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har vært mye i Italia,og kan anbefale Roma, Firenze og Torino. Milano likte ikke jeg så godt, men det er greit alternativ hvis du liker å shoppe. Venezia er også flott, men det er mange turister der, spesielt på Markusplassen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Praha høres ikke dumt ut, der kan man kose seg mye for lite penger Veldig flott by med mye se også Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Det ble visst Dublin uten noen spess grunn. Club Carlson ble det ikke though, pengene får gå til øl og whiskey istedenfor Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 De har godt øl i Dublin også, men Praha var min umiddelbare tanke da jeg leste første innlegg. Budapest og Bratislava burde også være på lista over aktuelle steder ved neste anledning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Dublin er et godt alternativ. Ikke så stor, så dersom du bor i sentrum har du alt innenfor gangavstand. Hyggelige folk, greie priser på det meste, og engelsk språk er relativt utbredt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå