42 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei. Går andreåret på videregåande, og er ganske dårlig i matematikk og fysikk. Jeg har S1 matte. Fikk stryk på tentamen i fysikk og en svak toer på tentamen i matematikk. Fikk da tilbud/forslag om å bytte til praktisk matematikk og bytte ut fysikken med noe annet. Dette synes jeg selvfølgelig er litt dumt, siden jeg kunne tenke meg en videre utdanning til for eksempel ingeniør. Er det mulig for meg å ta opp igjen disse fagene senere, da som privatist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 det er fult mulig. de fleste teoretiske fagene på vgs kan man ta som privatist, så er man flink kan man gjennomføre 3 vgs på 1 til 2 år. Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 det er fult mulig. de fleste teoretiske fagene på vgs kan man ta som privatist, så er man flink kan man gjennomføre 3 vgs på 1 til 2 år. Ah, okei. Høres bra ut. Regner med du mener vg3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 skulle stått 3 årig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå