Madridista1212 Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 hei, ser etter en vest til en "these glory days" dress i marineblå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Er ikke dressen en "three piece suit" så hvorfor gjøre den til det? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 fordi det er fint med en vest Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Det eneste alternativet (med mindre du vil ha en "odd waistcoat") er å finne en vest som er i eksakt samme nyanse som dressen, ellers vil det se dumt ut. Med mindre TGL produserer vester til akkurat din modell så bør du imo droppe det. Egentlig synes jeg du bør droppe det uansett, ettersom dress med vest ofte ser litt påtatt ut. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 hm, ja jeg viste ikke helt men hvis jeg finner en som passer, så er det jo fint med kun skjorte og vest da Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) hm, ja jeg viste ikke helt men hvis jeg finner en som passer, så er det jo megadouche med kun skjorte og vest da FTFY Endret 4. januar 2014 av JorgenH 6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 hm, ja jeg viste ikke helt men hvis jeg finner en som passer, så er det jo fint med kun skjorte og vest da Nei, det er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 jo.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Sorry, men det er harry Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Vest er griseharry. EOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå