Gå til innhold

Er du forbanna på samfunnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater de forpulte suppegjøkene som absolutt skal sensurere og ødelegge vårt frie internett!
Skjønner de ikke at det er det beste som har skjedd menneskeheten noen sinne, med tanke på informasjonsflyt?

Det være seg copyright horene, det være seg DLC forkjemperne, det være seg alle som på en eller annen måte vil fjerne og sensurere innhold!

Hater også alle som ikke skjønner hvor viktig naturen og miljøet vårt er. At vi fortsatt leter etter olje, og at vi fortsatt brenner kull sier hvor lite vi bryr oss.

Egoisme generelt, spesielt i stor skala.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

NAV suger. DØD OVER NAV DØD OVER NAV DØD OVER NAV DØD OVER NAV DØD OVER NAV DØD OVER NAV DØD OVER NAV.

 

DØD over alle de NAV ansatte. Jeg er forbannet på NAV.

 

Det har vel ingen ting å gjøre med nav tilsette. De følger jo bare loven. Ingen har heller noen krav på å få penger av andre, de har jo jobbet for det. Du får det av medfølelse ikke på grunn av du har noen direkte krav på det. Det er jo et privilegium.

Lenke til kommentar

Kan ikke fordra at vi skal ta så forbasket mye ansvar overfor mennesker fra andre land, når vi egentlig trenger hver eneste krone selv. Kan heller ikke fordra at rike mennesker kun synes å være til for å fylle statskassen.

enig!

men så fikk jo stoltenberg toppjobb i FN! siden han har vært så snill å brukt det norske folk sine penger på nye veier i tyskland, sponset diktatorer i afrika osv

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det har vel ingen ting å gjøre med nav tilsette. De følger jo bare loven. Ingen har heller noen krav på å få penger av andre, de har jo jobbet for det. Du får det av medfølelse ikke på grunn av du har noen direkte krav på det. Det er jo et privilegium.

 

90% av de som jobber på NAV furuset er muslimer. Det irriterer meg for akkurat nå får muslimer spesial behandling. En muslimsk venn av meg på trosterud [Oslo] fikk uføretrygd bare fordi han er muslim. Han er veltrent og vi spiller fotball sammen hver eneste dag. Han får spesial behandling. DØD OVER NAV FURUSET SIER JEG BARE. Hver gang jeg spør om sosialt pengestøtte så blir jeg ignorert hver eneste gang. De begynner å skifte tema og melder meg på kurs. Ignonerer meg hver eneste og gidder ikke engang å svare om jeg kan søke sosial støtte. Jeg har prøvd å søke sosial støtte i 5 måneder nå og de bare skifter subjekt hver eneste gang. Jævla muslimske saksbehandler hos NAV.

Endret av Anvilycus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg hater den jævla politikerene som later som de bryr seg om alt og alle men som egentlig gir blaffen og slikker folk etter ræva for å få stemmer! De utgir seg for å være noen jævla helgener. Jeg ser tvers gjennom dem! De snakker over hodet på folk og lurer de trill rundt med sin nøye utvalgte retorikk. Og de slipper faen meg unna med det også!

Endret av EvilSeagull
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

90% av de som jobber på NAV furuset er muslimer. Det irriterer meg for akkurat nå får muslimer spesial behandling. En muslimsk venn av meg på trosterud [Oslo] fikk uføretrygd bare fordi han er muslim. Han er veltrent og vi spiller fotball sammen hver eneste dag. Han får spesial behandling. DØD OVER NAV FURUSET SIER JEG BARE.

 

Meld de, slik at de blir sjekket. Du kan fort sende de i alle i fengsel viss de bryter loven.

Lenke til kommentar

 

Meld de, slik at de blir sjekket. Du kan fort sende de i alle i fengsel viss de bryter loven.

 

Jeg vil ikke sende min kamerat inn i fengsel. Vi har vært venner gjennom hele barneskolen. Jeg bare synes den måten de NAV ansatte på Furuset behandler folk som ikke er muslimer annerledes er veldig rasistiske. Hver gang jeg er på NAV furuset så er det bare muslimer som får spesialbehandling. En kamerat av meg som er utdannet murer søkte sosial støtte den første uken han ble arbeidsledig og fikk sosial støtte med en gang. Gjett hva, selvfølgelig er han muslim. De muslimske ansatte på NAV furuset bryter loven og er ikke profesjonelle i det hele tatt. Jeg blir forskjellsbehandlet bare fordi jeg er etnisk norsk. Jeg har prøvd å søke sosial støtte i mange mange måneder nå, men de jævla muslimske NAV ansatte saksbehandlere skifter tema hver eneste fordømte gang og sier at jeg blir meldt på kurs. Jeg sier jeg ønsker å søke sosial støtte så gidder de ikke engang å svare ja eller nei, men bare skifter tema hver eneste fordømte gang. Jævla muslimske ansatte hos NAV.

Endret av Anvilycus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Jeg vil ikke sende min kamerat inn i fengsel. Vi har vært venner gjennom hele barneskolen. Jeg bare synes den måten de NAV ansatte på Furuset behandler folk som ikke er muslimer annerledes er veldig rasistiske. Hver gang jeg er på NAV furuset så er det bare muslimer som får spesialbehandling. En kamerat av meg som er utdannet murer søkte sosial støtte den første uken han ble arbeidsledig og fikk sosial støtte med en gang. Gjett hva, selvfølgelig er han muslim. De muslimske ansatte på NAV furuset bryter loven og er ikke profesjonelle i det hele tatt. Jeg blir forskjellsbehandlet bare fordi jeg er etnisk norsk. Jeg har prøvd å søke sosial støtte i mange mange måneder nå, men de jævla muslimske NAV ansatte saksbehandlere skifter tema hver eneste fordømte gang og sier at jeg blir meldt på kurs. Jeg sier jeg ønsker å søke sosial støtte så gidder de ikke engang å svare ja eller nei, men bare skifter tema hver eneste fordømte gang. Jævla muslimske ansatte hos NAV.

 

Ja, men du sender bare de nav tilsette i fengsel. Ikke de som har fått støtte. Om du melder de vil du få slutt på denne eventuelle forskjellsbehandlingen.

Lenke til kommentar

 

Ja, men du sender bare de nav tilsette i fengsel. Ikke de som har fått støtte. Om du melder de vil du få slutt på denne eventuelle forskjellsbehandlingen.

 

Jeg har ringt politiet. Politiet vil ikke etterforske saken fordi de mener at de har viktigere saker å ta seg av. Jeg har til og med møtt opp på politi stasjonen og fylt ut skjemaer. Saken ble henlagt hver eneste gang på grunn av ressursmangel.

Endret av Anvilycus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

90% av de som jobber på NAV furuset er muslimer. Det irriterer meg for akkurat nå får muslimer spesial behandling. En muslimsk venn av meg på trosterud [Oslo] fikk uføretrygd bare fordi han er muslim. Han er veltrent og vi spiller fotball sammen hver eneste dag. Han får spesial behandling. DØD OVER NAV FURUSET SIER JEG BARE. Hver gang jeg spør om sosialt pengestøtte så blir jeg ignorert hver eneste gang. De begynner å skifte tema og melder meg på kurs. Ignonerer meg hver eneste og gidder ikke engang å svare om jeg kan søke sosial støtte. Jeg har prøvd å søke sosial støtte i 5 måneder nå og de bare skifter subjekt hver eneste gang. Jævla muslimske saksbehandler hos NAV.

 

Dere spiller fotball sammen hver dag, og likevel kan du ikke jobbe? :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...