soundmoneky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne høytalere med trøkk. skal ha elevkveld om noen måneder på skolen og trenger noe med trøkk jeg og en kompis skal ha høytalere kompisen min har cervin vega xl10 og jeg tenkte å ha noe med masse bass og trøkk og god lyd og ein forsterker. hadde blitt glad viss noen ville hjelpe meg med å finne en link til to store høytalere til maks 15 tusen og en forsterker jo og det er i en gymsal så trenger trøkk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Det er vanskelig å få noe som helst fornuftig ut av det du skriver, men om jeg skjønner deg rett så burde du leie et PA-anlegg. Endret 3. januar 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Det er vanskelig å få noe som helt fornuftig ut av det du skriver, men om jeg skjønner deg rett så burde du leie et PA-anlegg. men viss jeg leier og di blir ødelagt da Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Det er vanskelig å få noe som helt fornuftig ut av det du skriver, men om jeg skjønner deg rett så burde du leie et PA-anlegg. men ejg har litt lyst å ha noem hjemme og xD så jeg har noe å spille musikk på med litt god lyd for noen jeg kjenner haddde noen gode høytalere men jeg vet ikke hva di heter di var store og "høytalern" den var oransje men "boxen" som det var inni var svart. di var br men ejg har litt lyst å ha noem hjemme og xD så jeg har noe å spille musikk på med litt god lyd for noen jeg kjenner haddde noen gode høytalere men jeg vet ikke hva di heter di var store og "høytalern" den var oransje men "boxen" som det var inni var svart. di var br jeg ikke ejg på starten der xD Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 fant di . di hette Proson stratego 215 RR 450w Lenke til kommentar
Fjellgutt20 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 fant di . di hette Proson stratego 215 RR 450w Har prøvd å få tak i et billig par av disse, men det ser ut til å være umulig hvis jeg ikke vil dra langt inn i Sverige. De sluttet vel å produsere de for ganske mange år siden. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Du kan fylle en gymsal med lyd med XLS 215. De ligger på 11 lapper, tror jeg. Men de krever strømsterk elektronikk, og det er ikke innenfor budsjettet ditt. Du trenger forresten ikke prøve med noe svak elektronikk på dem en gang, det går rett i protection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå