Borger___ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Har hørt om un-block og media-hint trikset hvis man vil utvide biblioteket sitt på Netflix. Men slik jeg forstår det på sistnevnte så må dette gjøres i nettleser på datamaskin.. Betyr dette at man kun kan bruke dette netflix biblioteket på datamaskin og ikke på smart TV? Isåfall, er det noen mulighet til å utvide netflix-biblioteket via en LG smart tv? Endret 3. januar 2014 av Borger___ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) legge inn Un-block.us DNS på routern, eller om det går på Tven så får du US netflix på Tven http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291584 Endret 3. januar 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 legge inn Un-block.us DNS på routern, eller om det går på Tven så får du US netflix på Tven http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291584 Takk for svar. 1) Må man ha noe form for abb. for denne tjenesten? 2) Mister man det norske innholdet eller kommer US innholdet bare på toppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 ja kostr 30kr mnd tror jeg. du vil få US netflix som har alt som er i norge bare mer,? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Amerikanerne har ikke alt vi har i Norge. Det er forskjellige avtaler i forskjellige land. edit: bytta ut en n med en m! Endret 4. januar 2014 av melvin1907 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 ja kostr 30kr mnd tror jeg. du vil få US netflix som har alt som er i norge bare mer,? Store plusset med norsk er at man har norske undertekster tilgjengelig + en del skandinavisk produksjon.. har vel neppe det på US verisjon? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Takk for svar. 1) Må man ha noe form for abb. for denne tjenesten? 2) Mister man det norske innholdet eller kommer US innholdet bare på toppen? 1: Ja som nevnt. 2: Ja men man kan bytte mellom norsk og amerikansk på "min side" med Unblock-Us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå