Aiven Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Finnes dette i Oslo? Før kjøpte jeg det på Ica Maxi her på Bjølsen, men det konseptet har jo Ica nedlagt nå Setter pris på tips om hvor man kan få tak i dette. Vet de har det på helsekost, men da er det jo 40% dyrere. Endret 3. januar 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Meny pleier å ha det. Har sett det andre steder også, uten at jeg husker helt hvor. 1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det er gode teer det det! Men lenge siden jeg har drukket av den typen. Jeg har også sett den på meny, men sortimentet varier nok fra butikk til butikk. Så det er nok litt forskjellig utvalg. Vet ikke hvordan prisen er i forhold til helse kosten. Ellers så går det jo alltids an å bestille på nett. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har ikke inntrykk av at det er noe nevneverdig å spare på å kjøpe det på dagligvaren, men det kommer jo an på helsekostbutikken. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Yogi er å få kjøpt på Meny i Stavanger, regner med at det samme gjelder i Oslo. De burde kunne ta det inn i det minste. Du kan jo evt. kjøpe på eBay. Her f.eks. http://www.ebay.co.uk/itm/Yogi-Organic-Ayurvedic-Teas-Choose-from-41-Flavours-/251317044810?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item3a83a9c64a Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Den lokale Rema-butikken har det, men den er også rimelig stor. Neppe så alt for stor prisforskjell på butikk og helsekost. Helsekost av litt størrelse pleier å føre et relativt stort sortiment av Yogi-teer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå