Kakeshoma Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Leser at man ikke bør tøye ut så det gjør vondt ettersom musklene da vil trekke seg sammen for å unngå skade og dermed gjør muskelen kortere (motsatt av det man vil oppnå).. Så hvor langt kan man tøye før man gjør ting verre? Skal man holde posisjonen når man kjenner det begynner å strekke, eller er det greit så lenge det ikke er så ille at man føler man må si au? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tror nok ikke du tar skade uansett Vi tøyer alltid j*vla hardt etter taekwondo-treningene og da er kroppen som regel så god og varm at det kommer bare positive resultater ut av det. Ja, du skal tøye til du kjenner at det tar i. Men du skal ikke tøye til du svimer av. Det finnes en mellomting Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det er svært mange meninger om uttøying. Etter min mening bør du tøye ganske forsiktig. Ta deg heller lenger tid. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor tøyer du ut? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Takk for svar Hvorfor tøyer du ut? For å bli mindre støl, bli mer fleksibel, det er digg osv.. Hvordan det? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Fordi du ikke vil bli mindre støl av det. Om du kun vil bli mykere kan du like gjerne utføre øvelsene utenom styrketreningen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg tøyer litt forsiktig av den grunn at jeg ikke ser poenget med ubehaget. Jeg blir stadig mykere og får det egentlig en del bedre resultater på andre måter ved å tøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå