skelld Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei Skal bygge en gamer pc snart og lurer på om en Noctua NH-D14 vil passe i en Fractal Design Define R4... Er det noen som har dette oppsettet? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 NH-D14 passer fint i Define R4, har den kombinasjonen selv. Bare pass på at du har lave minnebrikker. Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er nok heller minnebrikkene som er problemet. Lenke til kommentar
skelld Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Flott! takk for svar. Hvordan type ram bruker du Aerow? Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Heter ikke aerow,men low profile serien til corsair er lave og rimelige http://www.prisjakt.no/product.php?p=916997 Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Kan bekrefte at NH-D14 passer i Fractal Design Define R4, her kan du se hvilket hovedkort og minne kjøleren passer med. Endret 3. januar 2014 av Mokado Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Flott! takk for svar. Hvordan type ram bruker du Aerow? Har 16GB Corsair XMS3 som jeg kjøpte for litt over en 500-lapp for et år siden. Du kan også bruke andre minnebrikker, som for eksempel Vengeance LP som High Voltage nevner. Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kan bekrefte at NH-D14 passer i Fractal Design Define R4, her kan du se hvilket hovedkort og minne kjøleren passer med.Var inne på den siden for noen måneder siden, men jeg har ikke funnet tilbake til den skal lagre den et sted så jeg har denVELDIG praktisk side Lenke til kommentar
skelld Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Kjempe. Igjen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå