tomte16 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei jeg lurer på hva en 6 pack carlsberg koster? Tusen takk for svarene Lenke til kommentar
liealot Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 butikkpris + pant + det du må ut med for at noen skal gidde å kjøpe øl til deg. Drikk med måte, unge mann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Varierer. Mener å ha sett halvlitersboksene til 29 kr. Så rundt regnet 180. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha dyrt ass.. Hvordan kommer produsentene og butikkene unna med det.. Jeg har sett vanilla coke på boks til over 30,- stk.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Vanilla coke er jo importert, ikke rart det er dyrt. Protip til TS: Gå i butikken og sjekk selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Koster ikke Corona 30 NOK? Den er vel importert den også. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha dyrt ass.. Hvordan kommer produsentene og butikkene unna med det.. Jeg har sett vanilla coke på boks til over 30,- stk.. Hovedgrunnen til de høye ølprisene i butikkene er avgiftsnivået for alkohol i Norge. Så du får heller spørre hvordan AS Norge kommer unna med det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Derfor vi har utlandet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 The European Circle of Beer: Nordmenn kjøper øl i Sverige. Svensker kjøper øl i Danmark. Dansker kjøper øl i Tyskland. Tyskere kjøper øl i Polen. Hvor polakkene kjøper øl vet jeg ikke. 5 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 De drar vel til Litauen, hvor de drar til Hviterussland... osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 The European Circle of Beer: Nordmenn kjøper øl i Sverige. Svensker kjøper øl i Danmark. Dansker kjøper øl i Tyskland. Tyskere kjøper øl i Polen. Hvor polakkene kjøper øl vet jeg ikke. Jeg drar rett til Tyskland eller Danmark. Så jeg lager uss... (Kommer fra Tyskland så) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Haha dyrt ass.. Hvordan kommer produsentene og butikkene unna med det.. Jeg har sett vanilla coke på boks til over 30,- stk.. Dette er Norge så her er alle slags mulige priser mulig å få! Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på for av vi har fått det slik heller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) 30 kroner for en halvliter er vell helt normalt, selv når den ikke er importert. Det er bare et par lavprismerker som ligger lavere enn det. Endret 11. januar 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Normalt i Norge, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ja, selvsagt. Hadde man prissatt den så høyt i utlandet, så hadde den ikke solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå