duottar Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvor mye kan man forvente å få for denne? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Mener du hvor mye man kan forvente å få ved ett salg? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Mener du hvor mye man kan forvente å få ved ett salg? Nei, ved et kjøp. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Meget mye vil jeg si! Har en kompis som har denne, men tror ikke at det var så mye som 128 ssd på den, men uansett så var han veldig fornøyd med denne. Jeg har tedtet den selv og jeg vil si at den veldig ligner på en pc. Ha office pakke også, men ellers så går det ut på apper slik som de fleste nettbrett. Alt i alt vil jeg si att dette er en.meget god.investering! Særlig hvis du kjøper med ett tastatur! 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Meget mye vil jeg si! Har en kompis som har denne, men tror ikke at det var så mye som 128 ssd på den, men uansett så var han veldig fornøyd med denne. Jeg har tedtet den selv og jeg vil si at den veldig ligner på en pc. Ha office pakke også, men ellers så går det ut på apper slik som de fleste nettbrett. Alt i alt vil jeg si att dette er en.meget god.investering! Særlig hvis du kjøper med ett tastatur! Kompisen din har nok RT versjonen. Office pakke følger ikke med på Pro utgaven. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er RT han har, men det er muligheter for office også på pro. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, men det må man betale for. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Og jeg tror den ordningen Microsoft har med office nå er et slikt abenomang. Ikke slik som før da man kjøpte en lisens som varte livet ut. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Man kan velge om man vil kjøpe abonnement eller "full pakke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå