Gå til innhold

Skade før innrykk

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå ventet et halvt år på førstegangstjenesten, og endelig er den her! Problemet er det at jeg skadet skulderen veldig på nyttårsaften. Vært hos legen og fikk vite at det var en muskulær skade, og at det kommer til å fortsette å være vondt i 2-3 uker til. Jeg har innrykk om kun en uke idag.

Jeg er veldig motivert til å dra i Forsvaret, og er livredd for at dette skal ødelegge for meg. Kan jeg bli sendt hjem pga dette? Dette vil helt sikkert ødelegge rekrutten for meg, og jeg vil da sikkert havne et sted jeg helst ikke vil. Hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det har seg sånn at det kun er vondt, så ville jeg opplyst om det på innrykket men bitt i deg det som måtte være av smerte. Er du motivert så bør ikke dette være et problem.

På rekrutten har du dem som faktisk er skadet, dem som har mer vondt enn det skaden tilsier og dem som er skadet men biter det i seg. Den siste blir ofte forbildet for de andre. Vær han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Har nå ventet et halvt år på førstegangstjenesten, og endelig er den her! Problemet er det at jeg skadet skulderen veldig på nyttårsaften. Vært hos legen og fikk vite at det var en muskulær skade, og at det kommer til å fortsette å være vondt i 2-3 uker til. Jeg har innrykk om kun en uke idag.

Jeg er veldig motivert til å dra i Forsvaret, og er livredd for at dette skal ødelegge for meg. Kan jeg bli sendt hjem pga dette? Dette vil helt sikkert ødelegge rekrutten for meg, og jeg vil da sikkert havne et sted jeg helst ikke vil. Hvordan fungerer dette?

Du blir ikke sendt hjem pga. en slik skade og det ødelegger heller ikke rekrutten din. Du vil kun være skadet 1-2 uker og vil ha massevis med tid til å gjøre et godt inntrykk etter dette. Men sørg for all del ikke å sluntre unna de tingene du faktisk kan gjøre på tross av skaden - det blir lett gjennomskuet og faller ikke i god jord (både hos befalet og medsoldatene dine).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...