Jungelbobo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 når jeg legger inn windows (xp eller 98) får jeg bluescreen. I 98 er det når den kofigurerer pnp, der står det noe om VXD. I XP er det når du skal trykke F8 for å godkjenne lisens osv. IRQEQUAL OR LESS står det. Men plutselig fikk jeg lagt det inn, da kom ikke bluescreen, men nå rebooter den seg i hytt og pine. for alt jeg vet så kan den boote seg selv nå! har akkurat fått nytt hk av norek. asus a7v600. hjelp meg! update 00.05. jeg satt nettopp cpu hastigheten min ned til 1500, og til nå har den funket bra. Er det da Prosessor? eller vifte? trodde disse 2 var enten funger eller ikke funger. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Trolig RAM'en som er defekt, kan også være HK. Typisk feil for disse to komponentene. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg var fikk noe av det samme, men da var det hardisken det var noe feil med Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg fikk det der en gang. Da var årsaken en konflikt mellom Sound Blaster Live!-driverne og Matrox G400-driverne. Generelt er det vel ikke så lurt å legge inn driverne som kom med maskinvaren. Heller ta ned det nyeste fra web. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå