the_man_v.k Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er på utkikk etter en Smart mobilklokke eller ka dem hetter. Har prøvd å lete men finner ikke så veldig mange så vi ha hjelp ifra dere til å finne skulle gjerne ha sett etter selv men har ikke tid. Må helst være ifra en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
42 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Mener du noe sån som en Galaxy Gear? De selger dem på komplett.no http://www.komplett.no/samsung-v7000-galaxy-gear-jet-black/795603 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Obs! Gear fungerer kun med enkelte samsung toppmodeller og har kun 1 dags batteri toppen 2 mens Sony smartwatch 2 er vanntett og varer 3-4 dager 1 Lenke til kommentar
Fivec Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Sony Smart Watch 2 ! Vanntett og lang batteritid les meldinger og facebook twitter osv bruk den som camera skjerm og sånn gå telle greie bare 1000 kr! cirka Anbefaler 1 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 ikke helt det jeg hadde tenkt meg. jeg fant det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå