LillaMilla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Aner ikke om dette er riktig forum, men prøver Jeg har fått et engelsk nummer til en venn av meg som for tiden oppholder seg på andre siden av verden (i Asia). Vet ikke om hun har vært hjemme i England i jula da, det kan jo hende.. Eller om det i det hele tatt utgjør noen forskjell for det jeg skal spørre om... Jeg har sendt et par sms'er fra min iPhone 4 til hennes mobil, hun har ikke iPhone men en eller annen gammel tlf til hun skulle få ny iPhone nå i disse tider. Jeg har ikke fått svar på disse meldingene, kan det være at vedkommende ikke har fått dem selvom det står sendt på mi mobil? Snakket med en kompis som opplevde det samme, da oppholdt de seg i samme land faktisk og meldingene kom ikke fram... Så da prøvde jeg å ringe, men kommer bare opp anrop mislyktes. Betyr dette rett og slett at jeg ikke kommer gjennom til personen? Og ikke at jeg har fått feil nummer eller at hun legger på? Er det noen som helst mulighet for å få tak i denne personen igjen? Ingen av oss har Facebook og vi var ikke smarte nok til å utveksle epost adresse for vi tenkte at tlfnr går bra.. PS: er fullstendig klar over at jeg kan rett og slett bli ignorert av jenta og altså, bare lurte på om det faktisk kan være litt tekniske vanskeligheter inne i bildet her også På forhånd takk! Lenke til kommentar
Oljesprut Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har du husket å legge til landskoden foran nummeret du ringer? Opplevde samme problem igår når jeg prøvde å ringe fra sverige til norge. Kom igjennom når jeg skrev landskoden først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Du bruker selvsagt landskoden til det landet abonnementet er registrert, ikke hvor hun befinner seg. Lenke til kommentar
Lundis000 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er også en forutsetning at din mobiloperatør har avtale med den hun bruker. Lenke til kommentar
LillaMilla Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Hmm, har brukt landskode før selve nummeret (0044/+44 til England er det ikke?) men kommer fortsatt ikke gjennom... Kanskje vi rett og slett ikke får tak i hverandre... Takk for hjelpen uansett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå