Gå til innhold

Bærbar PC til film og studier (Acer Aspire E1-572 ? )


Anbefalte innlegg

Trenger altså en ny bærbar PC som jeg først og fremst skal bruke til studie og film. Jeg har en større skjerm som jeg kommer til å koble den opp til for å se filmer og serier på, og det er viktig at jeg kan få spilt disse i full HD. Bortsett fra det trenger jeg ikke noe ytelse til spill ol.

 

Har lest litt anmeldelser og synes denne virker ganske grei:

https://prisguiden.no/produkt/acer-aspire-e1-572-i3-4010u-4gb-ram-181141

 

Noen grunn til å ikke gå for den, hvilken nettside er tryggest å bestille i fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville heller anbefalt å kjøpe fra komplett/mpx.

 

Acer Aspire M3-581T 15.6" HD Core i3-3217U, 6GB RAM, 500GB HDD/SSD, DVD±RW, Ryggsekk, Windows 8 er litt bedre kjøp, eneste ulempen at ene rambrikken er loddet, så du kan vel maks få 10 GB minne.

 

Men det ser ut som maskinen har hybrid harddisk så det burde holde.

 

Det kreves ikke så mye å spille av full hd bluerayfilmer, problemet man får ikke blueray rom i en så billig maskin veldig kjeldent i så fall. Tror du må glemme å spille av 3d filmer i så fall, siden intel sine skjermkort har en del begrensinger skjermen også. Men skal du spille av med flash/silverlight så vil det nok kreve litt mere prosessorkraft.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ville heller anbefalt å kjøpe fra komplett/mpx.

 

Acer Aspire M3-581T 15.6" HD Core i3-3217U, 6GB RAM, 500GB HDD/SSD, DVD±RW, Ryggsekk, Windows 8 er litt bedre kjøp, eneste ulempen at ene rambrikken er loddet, så du kan vel maks få 10 GB minne.

 

Men det ser ut som maskinen har hybrid harddisk så det burde holde.

 

Det kreves ikke så mye å spille av full hd bluerayfilmer, problemet man får ikke blueray rom i en så billig maskin veldig kjeldent i så fall. Tror du må glemme å spille av 3d filmer i så fall, siden intel sine skjermkort har en del begrensinger skjermen også. Men skal du spille av med flash/silverlight så vil det nok kreve litt mere prosessorkraft.

Ser ikke ut som den har VGA utgang? Jeg finner det i hvert fall ikke, trenger som sagt mulighet til å koble den bærebare opp til PCskjermen min. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...