fiflamp Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tips til sommerjobber 2014, som er godt betalte? Ubekvem arbeidstid går bra! 19 år. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har du kvalifikasjoner som er verdt å nemne? Tenker då spesielt på førerkort og liknande. Lenke til kommentar
fiflamp Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Har du kvalifikasjoner som er verdt å nemne? Tenker då spesielt på førerkort og liknande. Mulig jeg har førerkort til da, men ikke på dette tidspunktet. Er veldig glad i stressende jobber (elsker å ha mye å gjøre), er mye fysisk aktiv (takler dermed en fysisk tung jobb ganske godt) - løsningsorientert og kreativ, er kanskje også verdt å nevne. Tidligere har jeg jobbet på eldresenter, restaurant(kom midt oppi festivaltid, startet uten opplæring) og i servicyrket (bokhandler). Jeg trenger kort opplæringstid (tar ting veldig lett). Hjelper det noe..? Endret 3. januar 2014 av fiflamp Lenke til kommentar
satser Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ta kontakt med forskjellige byggefirma, elektrikerfirma, malerfirma og lignende. Mange som sier ja til ekstra bemanning om sommeren. Jeg jobbet der selv som 17-åring og hadde mye høyere lønn enn lærlingene som jeg jobbet sammen med, selv om jeg ikke hadde noen fagkunnskaper overhodet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva regner du som godt betalt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 eletrikerfirma er nok uaktuelt uten utdanningen. Lenke til kommentar
Lasagne Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Sykehjem er niiiiiiiice Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Sykehjem er niiiiiiiice Hva slags arbeidsoppgaver får man på sykehjem? Lenke til kommentar
Lasagne Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hva slags arbeidsoppgaver får man på sykehjem? Varierer på type avdeling, men mye stell og miljøarbeid er vel typisk for de fleste Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hadde sommerjobber innen fiskere når jeg var yngre (filitering og slakteri). Godt betalt når det stunder mot kveld og det blir overtidsarbeid Endret 5. januar 2014 av Nickless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå