Gå til innhold

Chelsea FC - rumour mill

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CM, kan sikkert stemme det at vi har forhørt oss, Fjørtoft ser jeg på som troverdig kilde når det gjelder tysk fotball. Men så tror jeg nok Kroos fornyer kontrakten sin med Bayern veldig snart, fyren spiller jo fast på laget til Pep, hvorfor dra? Prøve no nytt? Tror nok disse ryktene bare er med på øke lønna hans..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Costa inn og Eto'o ut. Er det det første som skjer på Brua i sommer? David Luiz virker også så godt som klar for Barcelona. Leser om en avtale verdt rundt £35m. Sier ikke nei takk til det. Mikel stikker vel også kanskje til Inter?

Lenke til kommentar

VISSTE at Barca skulle få tak i Luiz, jeg digger fyren, og det er trist at vi må selge han. Men de pengene går vel rett til Costa. Han har jo en utkjøpsklaus på 32mill.
Og jeg vil ha Costa på laget, håper bare vi kvitter oss med Torres.

På DM plassen har vi Matic, Mikel, Ramires, Romeu, Ginkel. Kan gjerne kvitte oss med Ramires og prøve å kjøpe Vidal, det hadde vært drømmen.

På midtstopperplassen så har vi JT Cahill, Ivanvovic, Kalas og kanskje Zouma hvis vi ikke låner han ut.

Men tipper at vi får se mye mer av Kalas neste sesong.

Trenger en ny VB, DM og SPISS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg og digger fyren, men spilleren greier jeg og spare min begeistring for, iallefall når vi har spillere som er bedre enn han i begge rollene han er aktuell i.

32m pund for en rotasjonsspiller er ikke verst uansett.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Går rykter om at Hazard er førstepri til PSG i sommer for £50m. Har de råd til handle for så mye i sommer etter FFP? Da kan UEFA bare legge ned FFP også kan heller klubbene betale litt av overgangssummen til UEFA. Da får klubbene handle og UEFA-folkene penger i rævva.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstod det kan de ikke bruke mer enn 50m + penger de selger for. I tillegg til at de ikke kan heve lønningene sine. Noen må altså gå for at de skal kunne hente noen. Hazard blir nok derfor ganske uaktuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...