Emils. Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) KdB har gitt tegn på at han ikke gidder. Endret 11. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Det er godt mulig, men med den formen Oscard, Hazard og Willian er i tilegg til Mata og Schurrle også i klubben - så tror jeg det i akkurat dette tileffel er litt for vanskelig for gutten. Han hadde forøvrig kanskje vist større ambisjoner ved å ønske et nytt utlån. Endret 11. januar 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Japp, men det kom vel ut et intervju med han for ikke så lenge siden hvor han sier litt for mye, og hinter til at han ikke "gidder" å prøve å konkurrere. Mourinho sa vel på en pressekonferanse noe som nesten bekreftet dette. Gutten har åpenbart talent, men når han selv ikke er villig til å det siste steget så blir det vanskelig. Mata, f.eks. har vel sagt i ettertid at han vil være i klubben å bevise at han kan spille seg til fast plass. Poenget er vel at man må satse litt og prøve. Ikke bare gi seg med engang. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er ikke lenge siden Hazard ble 23, for et talent, for en spiller, håper vi får se han i mange mange år framover.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Uansett Mata blir i klubben, låner vi ut Mata og selger KDB så er det plutselig litt tynt.. Det er sant, det kan se litt vrient ut dersom vi kvitter oss med både KDB og Mata i januar, da er vi i såfall avhengig av å hente Moses eller Marin tilbake fra lån. Uansett ser jeg det nesten som fordelaktig at vi selger Mata nå i januar, i og med at vi har alt for mye kvalitet i en lagdel og burde heller bruke han i en handel for å få inn en kvalitetsspiss og/eller en DM i Toure/De Rossi stil. Hverken klubben eller en spiller i sin beste alder, som ønsker seg plass i VM-troppen, er tjent med situasjonen slik den er i dag. Et scenario jeg ser for meg i januar kan se slik ut: Mata + litt cash for Diego Costa. Demba Ba ut til Stoke, West Ham etc. for lummerusk. (Torres blir vi uansett ikke kvitt og han har faktisk vist seg litt brukbar i det siste. Sammen med Etoo fungerer han som en helt habil squad-spiller). Dersom De Bruyne nå forsvinner henter vi tilbake Moses eller Marin for bredde i lagdelen. Spesielt Moses er mer en god nok til å fylle en rolle i laget dersom skader og karantener skulle kreve det. Vi har uansett så mange talentfulle spillere at bredden i denne lagdelen ikke vil bli et stort problem, i hvertfall når vi har fire spillere der som holder den kvaliteten de har for øyeblikket. Det er vemodig å selge Mata, men det er den beste løsningen for oss slik jeg ser det. Endret 11. januar 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er ikke noe problem å rulere 5 spillere over 3 plasser. Men Mata må heve spillet sitt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) For vår del er det ikke noe stort problem så lenge Mata holder en mentalitet gående om at han skal spille seg inn på laget igjen, men som nevnt kan det være fordelaktig å bruke han i en pakke for å lokke Diego Costa til klubben. Vi har mer bruk for en spiller av Matas kvaliteter på spissplass enn OM for øyeblikket. Endret 11. januar 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) N.Matic tilbake? Hva synes vi om det? Endret 12. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tror han kommer til å styrke oss veldig. Matic - Ramires kan bli bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Positiv til Matic. Håper overgangen går i orden veldig raskt, så raskt at han også kan være klar til Søndagens kamp. Selv om det kanskje er litt urealistisk å håpe på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Sies at han er klar og skal presenteres imorra.. Har sett litt youtube video`er, virker som et beist på midten..Akkuratt det vi trenger..Han er vel også home-grown tror jeg, noe som er positivt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Stemmer at han vil gå som home-grown. Så det er en god deal i mine øyne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Har vi overvurdert fyren egentlig? Når det er _Wolfsburg_ som henter han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei det tror jeg ikke. De betaler tross alt ganske mye for han. Tiden vil vise antar jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Blir spennende å se han videre da. Kanskje han har et potensiale som ikke kom frem i Chelsea. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan ikke se at Victor Moses kommer til å styrke Chelsea-troppen har når han kommer tilbake fra lån i Liverpool. Men har dere tro på han? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Moses er en spiller som kan passe inn i Mourinho's spillestil, men tror hverken han eller Marin vil klare å spille seg inn i Chelsea laget.. Ser på Schurrle som en bedre spiller enn de to andre, men tom han har ikke fått all verdens med spilletid.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Moses er ikke god nok, enkelt og greit. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Noe mer om Matic? Trodde han skulle være klar for klubben idag Fyren er også 194 høy, blir digg å ha han på cornere.. Edit: No mer om Zouma? Endret 14. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Det er sterke rykter om at han er i London og skal ha en medisinsk test. Håper han blir klar i løpet av dagen. Tipper Mourinho ønsker å bruke han allerede mot United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå