Emils. Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 The telegraph melder det er bedre alternativer enn Liverpool for et eventuelt utlån for Bertrand. Samme avis melder at Juan Mata er aktuell for lån til A. Madrid med opsjon på kjøp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ja takk, åpner opp for Koke til United. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Nå er det veldig sterke rykter om KDB til Wolfsburg, så tviler på at Mata drar noen plass. Usikker på hvor gira Mata er på å dra til Atletico M. uansett. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 JM selger ikke både KDB og Mata i januarvinduet..KDB blir solgt, Mata blir.. Noen kamper er det viktig å ha kreativiteten til Mata, andre kamper arb.kapasiteten til Oscar/Willian.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det er snakk om lån. Atletico kjemper om gullet, mens Mata må spille dersom han har tenkt å bli med Del Bosque til Brasil. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Uansett Mata blir i klubben, låner vi ut Mata og selger KDB så er det plutselig litt tynt.. Oscar-Willian-Hazard- kun Schurrle som backup? Og nei, Ramires kan ikke spille som høyreving. Edit: Skjer det no med Rooney og kontrakt hans? Går ut 2015 gjør den ikke det? Endret 10. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Merkelig hvor "opptatt" mange har blitt av at "Mata er ikke med i troppen og bla bla bla pga. han ikke får spille fast i Chelsea." Selv når Mata var på sitt beste i fjor så hadde han vel små problemer med å spille fast på det spanske landslaget. Så mye storm i vannglass rundt dette. ---------------------- Ang. Rooney. Ikke urealistisk dette. En spiller som har så store kvalitet som Rooney fortjener å spille på et lag som faktisk kjemper i toppen, og har en god manager. ---------------------- Ser det går rykter om Hazard og PSG til sommeren. Usikker på hvor pålitelig det ryktet er, men en spiller av Hazard sitt kaliber vil alltid skape rykter og bli linket bort. Men Mourinho som manager vil nok gjøre alt han kan for å holde på han, om han skal bli solgt må nok PSG punge ut utrolige summer. I alle fall med tanke på hvor mye Real Madrid betalte for Bale. Endret 10. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ikke urealistisk dette. En spiller som har så store kvalitet som Rooney fortjener ikke å spille på et lag som faktisk kjemper i toppen, og har en god manager. Så det du sier er at han burde bli i Manchester United..? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Haha, utrolig at jeg klarte å skrive ikke der. Finn Gnatt kombinert med skriving funker dårlig. Endret 10. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Mou pratet mye på dagens konferanse. Vi er ikke interessert i Guarin, vi har fått 2 bud på KDB som vurderes, og ingen bud på Mata eller Essien. Snakk om permanent overgang for kdb. Ingen erstatter vil bli hentet inn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 According to DHnet, Wolfsburg and Chelsea have now reached an agreement on the compensation owed for the transfer of Kevin De Bruyne. The paper is reporting that the two sides have agreed on a price just over 21 million, with an additional 3 million that the Blues could see from national team based incentives. Chelsea acquired the player for just 8 million two years ago, and reportedly received about 450,000 for his season-long loan to Werder Bremen. If the DH figures are accurate, that would be a pretty nice return on Chelsea's investment. Virker som en god deal for alle parter. Glad han ikke går til en PL klubb siden jeg tror han kan bli stor med årene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Hazard skal ha sagt i et intervju etter kampen at han ønsker å bli i Chelsea i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Bra. Mest sannsynlig en respons til ryktene om at han ville til psg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Lykke til videre KDB.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Bra. Mest sannsynlig en respons til ryktene om at han ville til psg. Japp, de ryktene om at Hazard skal til PSG skal visstnok være vridd fra at Hazard sa noe i duren "Fransk toast smaker godt. Så godt at jeg til og med drar dit får å spise det". Noe i den duren i alle fall, om man skal tro twitter. Uansett, det er vel vanlig at media klarer å vri "Jeg vil til Frankrike og spise fransk toast" til "Jeg vil til Frankrike og spille for PSG". Mourinho selger neppe Hazard billig. Han sa vel at Hazard har en verdi på £100m. Som jeg ikke er uenig i. Gutten er 23 år og har allerede et fantastisk nivå! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Irriterer meg fortsatt noe vanvittig at Arsenal ikke sikret seg Hazard. Fulgte med på han helt tilbake til 2008 og har siden den gang drømt om å se han i klubben. Dessverre hentet Wenger feil spiller i 2011 (på tross av å ha speidet Hazard siden 2008) og når han dra prøvde seg på Hazard i etterkant så var det for sent. I mine øyne deres klart beste spiller. Er i mine øyne på nivå med Ribery og hele 7 år yngre. Helt vanvittig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Dere hadde jo god mulighet til å sikre dere Mata og vel? Utrolig hvor gode dere kunne ha vært om dere hadde dere sikret dere Hazard og Mata før andre klubber kom i forkjøpet! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Dick Law hadde visstnok ordnet med overgangssum og kontraktforslag til Mata og Mata selv trodde han var så og si klar for Arsenal, men Wenger drøyde med å godkjenne overgangen og etter et par dager så poppet Chelsea inn og ordnet alt på rekordtid og Mata ble Chelsea spiller. Er ikke akkurat første gangen at Wenger's nøling har ført til at vi har tapt spillere for å si det slik. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) I mine øyne deres klart beste spiller. Er i mine øyne på nivå med Ribery og hele 7 år yngre. Helt vanvittig. Han er vel kanskje ikke helt der enda, men bare av å se på gutten ser man at han fortsatt har et vanvittig potensiale. Han blir 23 år om ikke så lenge og det er fortsatt mange år til han når den normale toppen for fotballspillere. Tenk hvor god han kan bli som 27-åring dersom utviklingen fortsetter? Det kan fort bli noen gullballer på denne karen. Når det gjelder De Bruyne er det synd å se nok et gigantisk talent forlate klubben. For hvert talent som blir solgt blir jeg mindre og mindre optimistisk med tanke på alle de andre talentene vi har i klubben. Det er klart at innimellom kan det være en ny John Terry som dukker opp, men om man må være så god for å klare å spille seg inn i Chelsea er det svært få som klarer det. Savner kanskje litt mer pågangsmot fra spillerne også. Jeg tror mange av dem tar en veldig lett utvei ved å ønske seg til en annen klubb istedet for å ta opp kampen med de andre spillerne i klubben. I De Bruyne sitt tilfelle har desverre køen blitt litt for lang i den posisjonen han spiller i. Endret 11. januar 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå