Olav Leistad Hove Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tvillinger, eller firlinger? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 En artig fanget situasjon som du sier. God timing med blikkontakt via speilet. Liker også godt komposisjonen med diagonalen gjennom bildet samt den tilhørende kvadratiske beskjæringen. Kjekt å se at 50mm'eren er i bruk - og her kommer den til sin rett. Bra! Jan 1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Takk skal du ha Jan. Ja, 50 mm er i bruk. Jeg kjøpte den til mitt "gamle" kamera, Canon 40 D. Lyssterkt (1,4) og i "normalområdet" mellom zoom og vidvinkel. Men det fungerer godt som universallinse på 5 D'en også til studio og portrettbruk. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei, Olav. Morsomt og koselig bilde, og interessant med ledsagende tekst ! Jeg var usikker på om barn i denne alderen er i stand til å "oppfatte seg selv" når de ser i et speil, men nå kommer jeg nok til å huske det ! Da har jeg lært noe i dag ! Vennlig hilsen Albert.l Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Artig barne portrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg