Heidi Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Det har jeg ikke gjort nei, det skal prøves ut! Takk for tips! Fortalte åtte-åringen nå at jeg hadde bestilt meg nettbrett for å se reaksjonen. Hun ville selvfølgelig også ha sitt eget, men jeg sa det kosta mye penger. "Jammen mamma, jeg fikk 600 til jul jeg!" Så nå har vi laget en avtale om at hun skal spare pengene, og få noen småjobber for å tjene inn de siste 400, og kjøpe seg galaxy 7". Hun fikk valget, og valgte først Ideapad pga bluetooth (forklarte hvordan det fungerte ift trådløse øreklokker osv), men så fant vi ut at galaxy taben hadde bluetooth også, så da var det hviiiiit som gjaldt. Deksel skal hun få i gave av meg om hun er flink og sparer nok til å kjøpe seg dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Asus MemoPad HD7 er et mye bedre alternativ enn Tab 3 7", den har bedre skjerm, bedre oppløsning og mye raskere CPU: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5423&idPhone2=5492 Prisen er stort sett samme, men dette varierer jo. Har sett Tab 3 7" til 900 og HD7 til 800 før jul, da med 8 GB-modellen for Tab og 16 GB for HD7. HD7 finnes i mange farger: Black, Gray, White, Pink, Green. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror Expert hadde Asus brettet til 6-700,- på romjulssalg :/ En annet alternativ kan være å importere fra Kina. Pipo nettbrett har fått gode tilbakemeldinger. Den finnes også med lavere oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror Expert hadde Asus brettet til 6-700,- på romjulssalg :/ Den du tenker på er Asus MemoPad 7 (ME172), som Expert selger/solgte til 699. Dette er en gammel modell, og MemoPad HD7 (ME173) er bedre på alle måter, vekt, oppløsing, cpu: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5249&idPhone2=5492 Den gamle modellen har hverken GPS eller Bluetooth. Expert hadde ME173 til 699 en søndag i november/desember. Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Dersom du bruker Hangouts som sms-app vil alt synkroniseres mellom enhetene. Har du G Pad og kan forklare hvordan jeg får de to til å synkroniseres? Jeg bruker Hangouts på mobilen (I stedet for standard SMS app), men får ikke denne synkronisert med G Paden via Q Pair (Med unntak av nettsamtaler, som da naturligvis ligger på nett). Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Asus MemoPad HD7 er et mye bedre alternativ enn Tab 3 7", den har bedre skjerm, bedre oppløsning og mye raskere CPU: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5423&idPhone2=5492 Prisen er stort sett samme, men dette varierer jo. Har sett Tab 3 7" til 900 og HD7 til 800 før jul, da med 8 GB-modellen for Tab og 16 GB for HD7. HD7 finnes i mange farger: Black, Gray, White, Pink, Green. Finner den ikke til under 1300 nå, men kanskje det kommer tilbud igjen innen ho har spart nok. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Den du tenker på er Asus MemoPad 7 (ME172), som Expert selger/solgte til 699. Dette er en gammel modell, og MemoPad HD7 (ME173) er bedre på alle måter, vekt, oppløsing, cpu: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5249&idPhone2=5492 Den gamle modellen har hverken GPS eller Bluetooth. Expert hadde ME173 til 699 en søndag i november/desember. Mulig, jeg kjenner lite til disse brettene. Vet bare det var et Asus 7", uansett er det ikke til den nevnte prisen nå og uansett uaktuelt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har du G Pad og kan forklare hvordan jeg får de to til å synkroniseres? Jeg bruker Hangouts på mobilen (I stedet for standard SMS app), men får ikke denne synkronisert med G Paden via Q Pair (Med unntak av nettsamtaler, som da naturligvis ligger på nett). Har ikke G Pad selv, men trodde det skulle synkroniseres. Mulig jeg tar feil... Bruker ikke Hangouts selv. Ble ikke helt komfortabel med den. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Er vel varsler som skulle synkroniseres? Jeg fikk forresten gpaden igår kveld, foreløpig veldig fornøyd. Men QPair virker ikke enda, og det er litt irriterende at man kun kan ha portrett når man skrur av rotasjo. Fjernkontroll-funksjonen fungerer som smurt forresten! Og skjermen = looove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå