Gå til innhold

Sharp GX20... Er denne noe å ha?

eblth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
molna vet d sikkert.. hun bor i england...

Han takk :wink:

Alle GX20 er vel sperret til Vodafone, så da kan de ikke brukes med norske SIM. Husker det var noen få webshopper her i UK som solgte GX10 uten Vodafone-sperre, finnes sikkert noen slike til GX20 også. Våre kompiser i ktfw.de selger GX20 uten sperre, men den koster 4500,-....

Lenke til kommentar
god grunn for å ta en tur til svergie..

er det mulig å ta vekk momsen fra sverige?

da kan man jo bare kjøre til norge og ikke betale moms/toll... sparer jo 1/4 !

Kan nok ikke det tror jeg. Når jeg har handlet uten moms fra Tyskland har det vært på betingelse at jeg sender bevis på at jeg har betalt norsk moms.

Lenke til kommentar

sorry molna... tenkte å skrive han/hun, men kom på at du hadde sagt på www.c-sm.com at kjæresten din likte telefonen og at HAN gjerne ville se flere slike telefoner... dessuten er jo molna et litt mer dame navn :o

men samme da...

eneste grunnen at jeg ville si han var at jeg hadde sett din hånd når du fotograferte en mobil (z600) med den i hånden, og kan ikke si at den var så femi :lol:

jaja...

tilbake til tema:

hvorfor kan du ikke trekke skatten..?

sverige er jo i EU, hva er forskjellen?

det finnes jo sikkert tax-free butikker i sverige (fergerhavner,flyplasser, i store handels og turist byer.. (fks. rundt malmø/svinesund/stockholm)

Lenke til kommentar

Er i Edinburgh Molna, og det er sant at det er mye snax her, som burde vaert i Norge. :(

Men saann enkelt. Man tar Ryanair fra Torp til London, kjoeper en dyr mobil, og setter seg paa flyet samme kvelden. I tillegg kan man kjoepe masse annet stasj som er billigere her. :-)

Lenke til kommentar

ikke helt sikker , men noen kan vell rette på meg hvis jeg tar feil:

man kan vell ha med varer til en verdi av kr 6000,- når man har vært over 24t i sverige, man får en faktura på tlf, der står det hvor mye mva man betalte i sverige, når man kommer til norge så kan man vise denne og få tilbake svensk mva?

Lenke til kommentar

hva ?????????????????????????

nokia 3660? en nokia 3660 vs en sharp gx20 i mobilverdenen= en geit vs et jetfly i racing

nokia 3650 hadde riktignåkk et godt kamera og relativt godt display men, den var stor... veldig stor... treg og elendig til sms i min mening.. og verre tasteoppsett må man lete lenge etter....(men de må ha ros for å våge da :yes: )

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor stor skjermen på Sharp GX20 er i frohold til f.eks T610 eller 7250..?

MobileBurn skrev:

the screen has been increased to 240x320 pixels, while being almost the same size as the GX-10's screen.

GX10s skjerm er 120x160... Så skjermen på GX20 er altså noe likt T610 eller...?

Edit: Har aldri hatt en klapptelefon, er skjerm-delen så tung at det blir litt vanskelig å skrive sms med ei hånd? At den vipper over på en måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...