AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg har tenkt å spise 2 knekkebrød til middag i dag med crabstick salat og rekesalat mer reker. Er det feitende? Jeg skal prøve å gå ned 10 kilo i år. Jeg spiste et knekkebrød til frokost med crabsticksalat. Jeg veier nemlig 78 kilo og er 179 høy. Anonymous poster hash: 23877...31d Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sett deg inn i læren om kroppen og kosthold dersom du skal ned i vekt. Det nytter ikke å spise skalker for å slanke valker. http://forum.lavkarbo.no/ 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Crabstick/rekesalat er jo ikke akkurat slankemat heller da...hvis jeg skulle feite meg opp hadde jeg pøst på med masse rekesalat. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Vekta di er ikke høy i forhold til høyde. Spis mer mat enn tre skiver om dagen og start å tren styrke. Du går ikke ned i vekt av å sulte deg! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Crabstick/rekesalat er jo ikke akkurat slankemat heller da...hvis jeg skulle feite meg opp hadde jeg pøst på med masse rekesalat. Fitnesspal appen sier at det ikke er så mye fett i crabstick salat eller rekesalat. Jeg tror jeg bare har max 12 gram med salat på hvert knekkebrød. Anonymous poster hash: 23877...31d Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg har tenkt å spise 2 knekkebrød til middag i dag med crabstick salat og rekesalat mer reker. Er det feitende? Jeg skal prøve å gå ned 10 kilo i år. Jeg spiste et knekkebrød til frokost med crabsticksalat. Jeg veier nemlig 78 kilo og er 179 høy. Anonymous poster hash: 23877...31d [/acronym Ingen mat er hverken fetende eller slankende i seg selv. Det er hvor mye du spiser som avgjør om du går opp eller ned i vekt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Fitnesspal appen sier at det ikke er så mye fett i crabstick salat eller rekesalat. Jeg tror jeg bare har max 12 gram med salat på hvert knekkebrød. Anonymous poster hash: 23877...31d Spis ordentlig middag. Lag mat som består av rent kjøtt (kyllinfilet, strimlet svinekjøtt) og grønnsaker og spis deg mett på det. Det blir du ikke tjukk av. Dersom du sulter kroppen setter den seg selv i sparemodus og brenner mindre fett. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvis det er den vanlige rekesalaten fra butikken med masse majones, vil jo den fort ødelegge en slankekur. Men det går an å kjøpe reker i lake, og ta noen av dem på brødskiva. Leste om ei dame som gikk ned omkring 40-50 kg ved å spise kun grove knekkebrød med makrell i tomat på. Og det er forståelig, siden denne kosten vil oppfylle behovet for fiber og for protein. Men man må like grove knekkebrød med makrell i tomat veldig godt, da! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Hvis det er den vanlige rekesalaten fra butikken med masse majones, vil jo den fort ødelegge en slankekur. Men det går an å kjøpe reker i lake, og ta noen av dem på brødskiva. Leste om ei dame som gikk ned omkring 40-50 kg ved å spise kun grove knekkebrød med makrell i tomat på. Og det er forståelig, siden denne kosten vil oppfylle behovet for fiber og for protein. Men man må like grove knekkebrød med makrell i tomat veldig godt, da! Ok. Er det feitende med leverpostei fra stabburet? Anonymous poster hash: 23877...31d Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Mener at leverpostei er en naturlig del av et vanlig kosthold, men langer man innpå av allslags kjøttpålegg, kjøttmiddager og leverpostei, kan det gjøre at vekta står stille. På den annen side kan man lese om dem som spiser seg ned i vekt på en fett-diett(!) Der de ikke spiser sukker, men masse fett fra smør og fløte og kjøtt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Leste om ei dame som gikk ned omkring 40-50 kg ved å spise kun grove knekkebrød med makrell i tomat på. Og det er forståelig, siden denne kosten vil oppfylle behovet for fiber og for protein. Men man må like grove knekkebrød med makrell i tomat veldig godt, da! Men bivirkningen av dette kostholdet var skjørbuk da eller? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hmm.. Litt underlig hvis hun aldri spiste noe frukt eller grønnsaker eller drakk litt juice. Men det stod ikke at hun spiste noe annet. Tomatsausen til makrellen skulle dessuten være meget vitaminrik Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Er du sikker på at du vil veie 68 kg? Det er i tynneste laget. Selv veier jeg 65 kg og er 175 høy, jeg får stadig kommentarer på at jeg må legge på meg litt. Jeg driver imidlertid med motbakkeløping, og har derfor etterstrebet en kropp som egnet seg for det. Anonymous poster hash: 419c8...678 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Er du sikker på at du vil veie 68 kg? Det er i tynneste laget. Selv veier jeg 65 kg og er 175 høy, jeg får stadig kommentarer på at jeg må legge på meg litt. Jeg driver imidlertid med motbakkeløping, og har derfor etterstrebet en kropp som egnet seg for det. Anonymous poster hash: 419c8...678 Jeg ønsker iallefall å få bort den stygge bulemagen min og fettet rundt ribbebeina. Anonymous poster hash: 23877...31d Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Spiser du nok crabsticks vil ett kilo plutselig veie to kilo før du vet ordet av det! Jeg har blitt rik av å legge crabsticks på gull, kiloet veier plutselig det dobbelte. Det er helt magisk! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvordan var vanligvis kostholdet ditt? Du burde loggføre og sette deg ordentlig inn i det først. Da vil du sannsynligvis være skikket til å finne en bedre løsning og få mer innsikt i hvordan maten, spisevanene dine og hvor aktiv du er påvirker resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå