Niklasp Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Bilder er lekket på nett.LG tar i bruk systemet HP ga opp – slik blir de nye TV-ene Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet ikke. Ser kanskje greit ut, men litt upraktisk til bruk? En annen ting er jo apps og tillegg som kommer med tv'en? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg ser enda ikke verdien av at TVen skal være mer enn en skjerm. For meg som uansett kobler PCen til TVen, så er det bare fordyrende og irriterende med smartfunksjoner. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 sikkert greit for dem som ikke har pc tilkoblet Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen vill ha pc only Noen vil ha TV only og noe vil ha alt på ett sted. Hvis man ser litt på fremtiden Er det slik at man må ha "store " skjermer for få med disse smart tv systemene ? Eller kommer ingen skjermer uten ? Og vil det være mulig koble ut hele smart tv delen ? Når noe klager over at tv har høytlesere fordi det gjør den dyrere så må jo også smart TV systemet gjøre at TVen koster lit mere en om den var uten. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Spørsmålet er vel om det hadde blitt noe billigere om TV-ene måtte spesialiseres for hver kunde. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Spørsmålet er vel om det hadde blitt noe billigere om TV-ene måtte spesialiseres for hver kunde. Nå tenkte jeg ikke spesifikt for hver kunde men kunde gruppe. Noen vil ha smart tv , andre vil ikke. Noen vil ha høyttalere andre vil ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå