Torstein Norum Bugge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Mange gamle kjemper står for fall hvis ikke trenden endrer seg, ifølge Pocket-Lint.– Disse ni selskapene får det tøft i 2014 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen på lista er litt merkelige for meg 1- Olympus, har hatt trøbbel, men har kommet på rett kjøl etter skandalene, og gjør det ganske bra, ihvertfall på så kort perspektiv som 2014. 2- Nintendo, har trøbbel, men masse penger, at de skal kjempe for tilværelsen i 2014 virker rart. AtW 4 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen på lista er litt merkelige for meg 1- Olympus, har hatt trøbbel, men har kommet på rett kjøl etter skandalene, og gjør det ganske bra, ihvertfall på så kort perspektiv som 2014. 2- Nintendo, har trøbbel, men masse penger, at de skal kjempe for tilværelsen i 2014 virker rart. AtW Helt enig. Nintendo selger 3DS som varmt hvetebrød, og nå som spillene begynner å komme til Wii U, så kommer den også til å klare seg like godt som de tidligere konsollene. Folk må snart forstå at Nintendo har meldt seg ut av konsollkrigen og at de fokuserer på å være seg selv. Det er godt nok for dem. Jeg kjøpte meg PS4 på slippdatoen, men det var Wii U og 3DS jeg spilte på. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 HTC kommer ikke til å gå konkurs i 2014, de har penger nokk til å overleve lenger en det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg