Gjest medlem-169651 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei jeg trenger en ny mobil, og er usikker på hva jeg skal kjøpe. Jeg trenger en mobil som: Er lett av vekt og ikke for stor. Helst under 135 g Har god batteritid Har et veldig bra kamera og tar veldig bra videoopptak. Har god lyd på musikk i øretelefoner (utelukker Galaxy S4) Har testet så mange telefoner nå, men finner ikke en som oppfyller alle disse kravene. Forslag eller anbefalinger? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva med LG G2? Den har stor skjerm, men utnytter arealet meget godt (lite ekstra rundt). Veier kun 8 gram mer enn du ønsker, og er ellers en knalltelefon. Uansett mye for pengene, og koster for tiden 3.333,-: https://prisguiden.no/produkt/lg-g2-180800 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tviler på at du finner bedre telefon enn G2 til den prisen. På str med S3, bare mye større skjerm. Kameraet bør kanskje stilles litt på, men det det må en teste selv først tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har dessverre hørt at kameraet på G2 tar veldig dårlige video opptak. Og det er en veldig viktig funksjon for meg. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har lest det samme, men mener også å ha lest at du kan ordne innstillingene som gjør det bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 iPhone 5S? Med det nye kameraet er ved den blant de beste? Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er kanskje et litt latterlig forslag men hvis video er veldig viktig? Hva med Galaxy 4 Zoom hehe prisen har jo falt helt ned i 2222kr uten abb! Eller et slags nr 2 mobil som man tar med på turer hvor man skal filme/fotografere? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 HTC One koster 3000,- Ellers pleier det å være gode priser å Windows telefoner. LG g2 til 3300,- er et godt kjøp. Lenke til kommentar
CompareKing Norge Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Prøv Sony Xperia Z1 om det vil passer deg. Jeg tror kameraet og god video på jakt etter har alt for Sony. Men det er slutt 135g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå