Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Avslappet måke i finvær ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jasså, Albert - du er ute og flakser igjen. Ikke alltid fluktbilder rett forfra funker. men her har du truffet bra. Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg må si meg enig med Roar her. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Jasså, Albert - du er ute og flakser igjen. Ikke alltid fluktbilder rett forfra funker. men her har du truffet bra. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig kommentar, - et av nyttårsforsettene i år er å fortsette med fugler i flukt, men ikke la det gå inflasjon i måker ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg må si meg enig med Roar her. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Flott "Dreamliner" med landingshjulene innfelt. Vesentlig bedre kvalitet enn Kjos sine Dreamlinere I motsetning til sangeren Odd Børretzen liker du måker. Og gjennom dine flotte bilder har du forbedret mitt syn både på måke og kråkefugler. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Vakkert solskinnsbilde! Er enig med deg, savner også blå himmel. Savner også snøen og rimfrosten. Et flott bilde og en fugl i svev som kan være som et vakkert symbol på lengsel ,savn og drømmer Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Flott "Dreamliner" med landingshjulene innfelt. Vesentlig bedre kvalitet enn Kjos sine Dreamlinere I motsetning til sangeren Odd Børretzen liker du måker. Og gjennom dine flotte bilder har du forbedret mitt syn både på måke og kråkefugler. Hilsen Olav Hei, Olav. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Vakkert solskinnsbilde! Er enig med deg, savner også blå himmel. Savner også snøen og rimfrosten. Et flott bilde og en fugl i svev som kan være som et vakkert symbol på lengsel ,savn og drømmer Hei, Laila. Tusen takk for hyggelig, positiv og filosofisk kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ser ut som han holder et øye med deg, hehe. Fint bilde. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Ser ut som han holder et øye med deg, hehe. Fint bilde. Hei, Jan Erik. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg tror du har rett, - det virket som om den fulgte med for å se om jeg representerte en trussel ! Vennlig hilsen Alberrt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Så har jeg voknet og mørketia er over haha Flott svevende måke Alvert God helg !!!! Leif Så har jeg voknet og mørketia er over haha Flott svevende måke Alvert God helg !!!! Leif Alvert sorry Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Så har jeg voknet og mørketia er over haha Flott svevende måke Alvert God helg !!!! Leif Så har jeg voknet og mørketia er over haha Flott svevende måke Alvert God helg !!!! Leif Alvert sorry Albert Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og morsom kommentar ! God helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg