Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men tenk hva som skjer hvis jeg forteller deg hvor du får tak i det da. Jeg forteller det ikke til bare deg, jeg forteller det til alle som leser det. Og hvis du blir tatt, og politiet spør "hey, hvor fikk du infoen fra?", skal jeg stole på at du - en komplett fremmed - ikke tyster? Og hvis du ikke tyster, tror du ikke de leser eposten din, og ser navnet mitt?

Disclaimer: Jeg vet ikke hvor du får tak i det. Jeg bare demonstrerer hvor vanvittig usannsynlig det er å skaffe seg kontakter som langer ulovlige substanser på et offentlig forum.

"Hey, er det noen som kan hooke meg opp med en amfetamin-distributør i mitt lokalområde plz? Tyty, koz&klemz."

"Jada, jeg har en kompis som heter Thomas Skofterud. Tlf: 12345678."

Klarer du ikke å tenke lengre frem i tid enn som så, vil jeg anbefale å la være. Du kommer til å bli tatt jævlig kjapt, tipper jeg.

[email protected]

Lenke til kommentar

Ja, lurer bare seg selv. Du må lære at når du streber for noe du vil oppnå i livet, jo mer tilfredsstillende er det når du først når dit. I tillegg lærer du sunne verdier som kommer godt med videre.

Snakk om å være råtten på innsiden, selv med fin juksekropp. Typisk samfunnet vi lever i for tiden. En mørk tåke av usikkerhet fører oss alle ned i dypet, og påvirker alle på forskjellige måter.

Men som en annen sa, du er ung og kan mest trolig bygge muskler lett. Har du i det minste testet ut genene dine med trening i et par måneder? De største resultatene viser seg etter startfasen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...